یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/11 10:20
کد خبر: 5780

روش جورجینا و رونالدو برای تربیت فرزندان

جورجینا رودریگز، نامزد اسپانیایی کریستیانو رونالدو، این روزها بی صبرانه در انتظار شرکت در فستیوال سانرموی 2020 است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی، او در صحبتهایی درمورد حضورش دراین فستیوال گفته:« من شخصیتی شناخته شده هستم؛ ولی واقعا دلم می خواهد نشان دهم که چه کسی هستم تا مردم بتوانند شخصیت واقعی مرا بشناسند و چه جایی بهتر از یک فستیوال... برای من افتخار بزرگی است که دراین فستیوال شرکت می کنم.» البته جورجینا معتقد است که مسئولیت مادر بودن، مهمترین مسئولیت و رسالت او در زندگی است ولی در عین حال دوست دارد تا کارهای زیادی در زندگی انجام دهد:« با وجودی که فرزندانم مهمترین چیز برایم هستند، ولی من یک زن هستم و دوست دارم کار کنم و مستقل باشم. نباید وجهه حرفه ای ام را کنار بگذارم و خیلی دوست دارم تا در عرصه هنری به فعالیت بپردازم.»

 

جورجینا درادامه راجع به مراقبت هایی که از فرزندانش به عمل می آورد گفت:« چطور مراقب کودکانم هستم؟ می خواهم که فرزندانمان شخصیت اول زندگی خاصمان باشند. من آنها را به دیدن اسبها، برف و دریا می برم. با هم می رقصیم، با هم آواز می خوانیم و با هم بازی می کنیم. من و کریستیانو می خواهیم به بهترین نحو ممکن کودکانمان را تربیت کنیم و یک خانواده فوق العاده داشته باشیم. نمی خواهیم فرزندانمان را در یک گوی کریستال حبس کنیم. ما به آنها یاد می دهیم که نباید از تلاش کردن دست بکشند و باید در مورد هرکاری که انجام می دهند، تعهد داشته باشند. فرزندان ما باید فروتن باشند و نباید دیدگاهشان نسبت به حقایق را از دست بدهند.»

 

نامزد اسپانیایی کریستیانو رونالدو در مورد حضورش در شبکه های اجتماعی و جامعه ادامه داد:« من فهمیده ام که خانواده ما حس کنجکاوی خیلی ها را برمی انگیزد و باید از تمام کسانی که در شبکه های اجتماعی، هرروزه به ما ابراز محبت می کنند تشکر کنم. در عین حال من از مشارکت در پروژه های انسان دوستانه و خیرخواهانه ای که در آنها حضور دارم لذت می برم؛ البته فقط بحث کمک مالی نیست و بحث بازدید از بیمارستانها و بیماران هم هست. چون وقتی به بیمارستان ها می رویم، امید و نشاط را در چهره افراد می بینیم. این است که باعث بهتر شدن ما می شود و به ما کمک می کند تا فروتنی مان را حفظ کنیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3edy62