پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/15 09:29
کد خبر: 4085

سیمئونه: اوبلاک ما را نجات داد

سرمربی اتلتیکومادرید اعلام کرد دروازه‌بان اسلوونیایی با مهارهایش تیمش را نجات داد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ایسنا: سرمربی اتلتیکومادرید اعلام کرد دروازه‌بان اسلوونیایی با مهارهایش تیمش را نجات داد.

به نقل از آس، اتلتیکومادرید شنبه شب در هفته نوزدهم لالیگا به مصاف لوانته رفت و ۲ بر یک مهمانش را شکست داد. آنخل کورئا ابتدا دروازه مهمان را در دقیقه ۱۳ باز کرد اما خیلی زود راجر بازی را به تساوی رساند. دو دقیقه بعد فلیپه گل دیگری برای اتلتیکو به ثمر رساند تا پیروزی برای تیم مادریدی باشد.

دیگو پابلو سیمئونه پس از این برد مهم و صعود به جایگاه سوم جدول اظهار کرد: بازی کاملی به نمایش گذاشتیم و با توجه به موقعیت هایی که داشتیم می‌توانستیم خیلی زودتر نتیجه را مشخص کنیم. با این حال در ضربه آخر خوب عمل نکردیم. در لحظات پایانی مهار فوق العاده یان اوبلاک دیده شد و او توانست اتلتیکو را نجات دهد. اگر یکی از موقعیت هایمان را به گل تبدیل می کردیم باید بازی را می بستیم.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه به تمجید از اوبلاک پرداخت و گفت: برای ما بهترین دروازه‌بان جهان است. او یکی از کاپیتان های تیم ما است و دیشب عملکرد خیلی کلیدی داشت. در دقیقه ۷۰ یک مهار توپ خوب داشت اما آخرین لحظه بازی با دفع توپ توانست پیروزی را برای ما به ارمغان بیاورد.

سرمربی آرژانتینی درباره ناکامی ژائو فلیکس در گلزنی گفت: باید از او بپرسید. ما با اشتیاق زیادی به میدان رفتیم. فلیکس بازیکن متفاوتی است و هر بار که توپ را در اختیار می‌گیرد می‌توانیم خطر ساز ظاهر شویم. می‌توانیم از او بیشتر استفاده کنیم و او فضا ها را پیدا کند تا به تیم کمک بیشتری کند. ما در مسیر مورد نظرمان پیش می رویم.

سیمئونه در مورد ضربه های نهایی اظهار کرد: باید دقت بیشتری داشته باشیم. فوتبال به این موضوع وابسته است. اگر چنین ویژگی نداشته باشید به شکست نزدیک می شوید.

سرمربی اتلتیکومادرید در پایان به آلوارو موراتا اشاره کرد و گفت: او خیلی خوب بازی و از تیم حمایت کرد. علاوه بر خط حمله در خط دفاعی هم خیلی خوب عمل کرد. او در آخرین بازی ها لالیگا گلزنی کرده است و خواسته ما را برآورده میکند. در سه دیدار آخر دو گل به ثمر رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mpq54