جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/14 14:13
کد خبر: 2307

انتقاد زلاتان از رونالدو

زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی و جنجالی دنیای فوتبال در گفتگو با مجله GQ در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده و در بخشی از این گفتگوی جذاب به انتقاد از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یووه پرداخته است.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از فوتبالی: حالا ایبرا هم به جمع منتقدان کریستیانو رونالدو اضافه شده است. او در پاسخ به این سوال که آیا بازگشتش به سری آ ربطی به حضور رونالدوی واقعی در لیگ ایتالیا دارد یا خیر گفت:« اصلا. رونالدوی واقعی، رونالدوی برزیلی است.» البته اظهارنظر او درمورد رونالدو به اینجا ختم نشد و او در جواب سوالی درمورد مهارتهای رونالدوی پرتغالی گفت:« آنچه کریس رونالدو از آن بهره مند است، یک مهارت طبیعی نیست و نتیجه تلاشها وکوشش هایش است.» و ادامه داد:« کریس رونالدو به تیمی پیوسته که هفت فصل متوالی است قهرمان سری آ شده بود. پیوستن به چنین تیمی ،یک چالش نیست. اگر او واقعا به دنبال یک چالش بود، می بایست زمانی که یوونتوس در سری بی بود و برای صعود به سری آ می جنگید به این تیم می رفت و مجددا این تیم را به اوج بازمی گرداند.»

این اولین باری نیست که ایبرا به رونالدوی پرتغالی طعنه زده است. سال گذشته و پس از آنکه لوکا مودریچ فاتح توپ طلای دنیای فوتبال شد، ایبرا با لحن طعنه آمیزی گفت:« الان می دانیم که این فلورنتینو پرز است که با مسی رقابت می کرد.»

زلاتان از زمان جدایی اش از لیگ ام.ال.اس آمریکا بارها اعلام کرده که تمایل زیادی دارد تا به فوتبال ایتالیا بازگردد. دراین میان نام او با تیمهای زیادی مرتبط شده است. هرچند که چشمکهای پی در پی ایبرا به میلان کاملا بارز و مشخص است. زلاتان اخیرا دراین رابطه گفته:« میلان شهر دوم من نیست بلکه خانه دوم من است.» برخی از رسانه های ایتالیایی در گزارشهایی اعلام کرده اند که هدف باشگاه میلان این است که ایبراهیموویچ را به خدمت گرفته و مراسم معارفه او را در جشن 120 سالگی باشگاه برگزار کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dyej4