یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/11 07:43
کد خبر: 2109

ستاره فراموش شده‌ای که مدیون زیدان است

زین الدین زیدان در بازی با پی اس جی از ایسکو در ترکیب اصلی استفاده کرد و این مساله حیرت بسیاری را باعث شد چرا که ایسکو در فصل جاری اغلب روی نیمکت حضور داشت

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از آی اسپورت: زین الدین زیدان در بازی با پی اس جی از ایسکو در ترکیب اصلی استفاده کرد و این مساله حیرت بسیاری را باعث شد چرا که ایسکو در فصل جاری اغلب روی نیمکت حضور داشت و در دقایق پایانی به وی فرصت بازی می رسید ولی در یکی از حساس ترین بازی های فصل رئال تا به اینجای کار، او از سوی زیدان در ترکیب ابتدایی قرار گرفت. نمایش ایسکو که به تدریج در حال فراموش شدن بود، بسیاری را متعجب کرد. او روی گل اول رئال نقش مستقیم داشت. ضربه او پس از برخورد به تیر به بنزما رسید تا گل اول رئال به ثبت برسد.

روز گذشته ایسکو برای دومین بازی متوالی در ترکیب رئال قرار گرفت. کهکشانی ها به مصاف آلاوس رفته بودند و ایسکو چهارمین ضلع خط میانی رئال را تکمیل می کرد. او در این بازی هم روی یکی از دو گل رئال نقش مستقیم داشت. ایسکو دقیقه ۷۰ با ضربه سر می رفت که گلزنی کند ولی توپ به تیر خورد و روی خط به کارواخال رسید تا او کار را تمام کند. ایسکو در جریان بازی ۹۰ درصد پاس هایش صحیح بود، ۲ بار توپگیری و سه بار نیز اقدام به شوتزنی کرد. ۴ بار نیز روی او مرتکب خطا شدند و در واقع او بیشترین خطا را از حریف در میان بازیکنان رئال گرفت.

زیدان که نقش اول را در احیای دوباره ایسکو برعهده دارد، در پایان بازی و در مورد او گفت:« هرگز ایسکو را از دست نداده بودیم. او در لحظات دشوار و زمانی که تیم به او نیاز دارد، ظاهر می شود و برای او این کار سختی نیست. ایسکو در دو بازی اخیر همه کارهایی که از او خواسته بودم را به درستی انجام داد. به او برای این دو بازی خوب تبریک می گویم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gmvn3