پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/02 15:22
کد خبر: 1803

نامزد کریس رونالدو دوباره عزادار شد

اگر چند روز پیش خبری در مورد جشن ازدواج قریب الوقوع کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس و نامزدش جورجینا رودریگز در کشور مراکش روی وب سایتهای خبری رفته بود، حالا خبر جدیدی از این خانواده جنجالی به گوش می رسد که برخلاف خبر قبل، خوش و شادی آور نیست.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از فوتبالی:  اعضای خانواده جورجینا، نامزد اسپانیایی کریستیانو رونالدو حالا عزادار هستند و یکی از سخت ترین روزهای زندگی شان را پشت سرمی گذارند. چرا که خوانا اسکاراباخال، مادر بزرگ مادری جورجینا در سن 80 سالگی در شهر لورکای اسپانیا از دنیا رفته است.

طبق گزارش منتشره در مجله اولا چاپ اسپانیا، خانم خوانا به خاطر مشکل قلبی فوت کرده است. در این گزارش به این نکته اشاره شده که تلاشهای پزشکان برای نجات جان مادربزرگ جورجینا تا سحرگاه امروز ادامه داشته ولی در نهایت آنها نتوانستند جان او را نجات دهند و سحرگاه امروز خانواده نامزد کریس رونالدو عزادار شدند. طبق گزارش منتشره، مراسمی در ساعت 12.45 دقیقه ظهر روز شنبه در شهر لورکا انجام شد و مشخص نیست که مراسم تدفین او انجام شده یا خیر و در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد حضور جورجینا در این مراسم منتشر نشده است.

چرا که او اخیرا با مادربزرگش به اختلافاتی خورده بود و در نتیجه مشخص نیست که آیا در این مراسم شرکت کرده یا خیر.

این درحالی است که چندی پیش پدر جورجینا هم در آرژانتین از دنیا رفت و او اندکی قبل از فوت پدرش خودش را به آرژانتین رسانده و با پدرش دیدار کرده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48lll2