جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/02/17 13:28
کد خبر: 15881

غذرخواهی ادن هازارد از هواداران رئال مادرید

ادن هازارد رسما از هواداران رئال مادرید عذرخواهی کرد. وینگر بلژیکی پس از سقوط از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست 2-0 در استمفوردبریج ، به طور گسترده توسط هواداران غول اروپایی مورد آزار قرار گرفت.

رئال مادرید | ادن هازارد رسما از هواداران رئال مادرید عذرخواهی کرد. وینگر بلژیکی پس از سقوط از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست 2-0 در استمفوردبریج ، به طور گسترده توسط هواداران رئال مادرید غول اروپایی مورد آزار قرار گرفت.

 

هازارد یکی از بازیکنان فعال در ترکیب زین الدین زیدان بود ، اما نتوانست کار کافی برای جلوگیری از گل تیمو ورنر و میسون مونت از ارسال چلسی به فینال را انجام دهد.
 
با این حال ، فارغ از نتیجه ، این رفتار هازارد پس از سوت پایان بود که باعث شد هم هواداران رئال مادرید و هم مطبوعات اسپانیایی از عصبانیت بخار گوش های خود را منتشر کنند. این به این دلیل است که هازارد در تمام وقت با ادوارد مندی و کورت زوما می خندد و شوخی می کند و این پیشنهاد را ایجاد می کند که او چنین بازی مهمی را برای رئال جدی نمی گیرد.
 
در حقیقت ، فیلم های تلویزیونی اسپانیا نشان می دهد El Chiringuito به دلیل ارزیابی لعنتی از اقدامات Hazard کامل با بیان جدی و موسیقی بیش از حد دراماتیک ، ویروسی شد.
 

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdmx5