یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/31 13:15
کد خبر: 15854

بمب نقل و انتقالاتی رئال مادرید

هیچ شکی وجود ندارد که با توجه به استعداد بالای کیلیان امباپه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب این بازیکن هستند.

هیچ شکی وجود ندارد که با توجه به استعداد بالای کیلیان امباپه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب این بازیکن هستند. از طرفی به نظر می رسد رئال مادرید بیشترین علاقه را به جذب این بازیکن دارد و گزارشات حاکی از آن است که ستاره فرانسوی هدف اول نقل و انتقالاتی کهکشانی‌ها در تابستان پیش رو محسوب می شود.

 

در همین ارتباط وب سایت معتبر گل مدعی شده کیلیان امباپه اکنون به دنبال پیدا کردن یک خانه در شهر مادرید است. او این وظیفه یعنی پیدا کردن خانه در مادرید را به یکی از نزدیکان خود محول کرده است.


البته فعلاً هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه کیلیان امباپه این اقدام را به منظور انتقال به رئال مادرید انجام داده، وجود ندارد و درحال حاضر تنها این فرضیه وجود دارد که او به دنبال گسترش املاک و مستغلات خود در شهرهای مختلف است.

 

از طرف دیگر باید گفت که فعلاً هیچ گونه پیشنهاد رسمی از سوی پر افتخار ترین باشگاه اروپا به ستاره فرانسوی داده نشده است اما به نظر می‌رسد که این اتفاق طی ماه‌های آینده رخ خواهد داد.

 

 

در میان تمام حدس و گمان ها پیرامون آینده امباپه، او کاملاً آرام است و هیچ عجله ای برای تصمیم گیری درباره آینده کاری خود ندارد. در واقع ستاره کنونی پاری سن ژرمن قصد دارد تمام مسائل را ارزیابی کرده و نهایتاً در پایان فصل جاری تصمیم قطعی خود را اتخاذ کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bybwv