یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/30 05:05
کد خبر: 15832

ما با هم برنده می شویم!

پپ گواردیولا اصرار دارد که او و تیم در طول فصل به عنوان یک جمع ، و نه به عنوان فردی ، از هر مانعی برآیند.

پپ گواردیولا اصرار دارد که او و تیم در طول فصل به عنوان یک جمع ، و نه به عنوان فردی ، از هر مانعی برآیند.

سفر جام حذفی سیتی در مرحله نیمه نهایی با اعتصاب نیمه دوم حکیم زیهچ به اندازه کافی برای دیدن چلسی در نمایش ماه گذشته ومبلی به پایان رسید.

با این وجود ، بازیکنان همچنان می توانند با افتخار به هفته ای نگاه کنند که در آن فقط برای دومین بار به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردیم.

گواردیولا از طرفی که چهارشنبه شب برابر بوروسیا دورتموند با نتیجه 2-1 پیروز شد ، هشت تغییر ایجاد کرد و اصرار دارد که چرخاندن تیم برای جنگ در چندین جبهه ضروری است.

برنامه OFFICIAL MAN CITY را بارگیری کنید

او همچنین اطمینان دارد که تیم با هم متحد خواهد شد و از این عقب نشینی باز خواهد گشت ، همانطور که آنها همیشه در پیروزی و شکست انجام داده اند.

وی اظهار داشت: "ما همه با هم به اینجا رسیده ایم و می خواهیم همه را با هم تمام کنیم."

"من هیچوقت مسئولیت را به دو یا سه نفر نپذیرفتم ، ما مثل همانی که در آخرین بازی همه مقابل بروسیا دورتموند پیروز شدیم ، با هم شکست خوردیم.

"بعضی اوقات فکر می کنم من می توانستم همان انتخاب دورتموند را بازی کنم اما چه کسی می داند چه اتفاقی می افتد.

 

Capture

 

"در انگلیس ، این بسیار سخت است - امسال بیش از هر زمان دیگر. در حال حاضر ، من نمی دانم در بازی های بعدی چه اتفاقی خواهد افتاد.

"اما فقط با 13 یا 14 بازیکن ، در آخرین مراحل ، یک ماه ، شش هفته پایان فصل بدون حضور همه حضور نخواهید داشت.

"این یک بازی فشرده بود (مقابل چلسی) ، ما تا پایان آنجا بودیم."

پخش ویدئو

تماشا: گواردیولا: استفن فینال جام کارابائو را آغاز می کند

سرمربی سیتی امیدوار خواهد بود که مصدومیت کوین دی بروین در شکست نیمه نهایی ما او را برای مدت طولانی محروم نکند.

این بازیکن بلژیکی در حالی که در بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند بازی خوبی انجام داد ، در فرم زرق و برق دار است ، اما بعد از 48 دقیقه حضور در ومبلی مجبور به اخراج شد.

 

اگرچه گواردیولا موافقت کرد که د بروین یک ماشین اصلی در ماشین روغن کاری ما است ، اما او اطمینان دارد که اگر بازیکن کنار خط باشد ، بازیکنان از این مرحله بالا می روند.

وی گفت: "آنها قصد دارند این کار را انجام دهند. متأسفانه ما بخشی از فصل را بدون کوین (قبلاً بازی کرده ایم). او در بهترین لحظه با قدرت بازگشت.

"این همان چیزی است که وجود دارد ، ابتدا باید منتظر بمانیم تا نتیجه درد پزشکان را از پزشکان ببینیم و سپس بعد از آن خواهیم دید.

"متأسفانه در طول فصل ، شما چنین شرایطی دارید ، در این فصل ما خوش شانس بودیم زیرا پزشکان کار خارق العاده ای انجام داده اند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekme9