یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/28 00:16
کد خبر: 15821

واکنش عجیب بازیکن مارسی به جلد جنجالی نشریه اکیپ

​نشریه فرانسوی اکیپ در روز جمعه به خشونت و رفتار عجیب هواداران المپیک مارسی در روز 30 ژانویه اشاره کرده است، هواداران مارسی که از نتایج تیمشان خشمگین بودند، به زمین تمرین تیم فرانسوی یورش بردند، درختان اطراف را آتش زدند و در نهایت خواستار استعفای ژان ژاک ایرائود، مدیر تیمشان شدند.

اکیپ در صفحه اصلی خود از طرحی شبیه پوستر فیلم های سینمایی جنایی استفاده کرده و نوشته است:" نشریه کیپ فیلمی از حمله وحشیانه هواداران مارسی به زمین تمرین این تیم در روز 30 ژانویه را بازسازی کرده است. تصاویر شگفت انگیزی هستند."

البته به نظر می رسد که آلوارو گونزالس مدافع میانی اسپانیایی مارسی از این تیتر و این ماجرا چندان خوشحال نیست و به همین خاطر در صفحه توئیترش از نشریه اکیپ انتقاد کرده است. در حقیقت آلوارو یکی از قربانیان اتفاقات آن روز بود چرا که هواداران خشمگین مارسی به سمتش یورش بردند، او را کتک زدند و وسایلش را ربودند. با این وجود آلوارو از هواداران مارسی با وجود رفتار عجیب و غیرقابل درکشان حمایت کرده است و در انتقاد از نشریه اکیپ در صفحه توئیترش نوشته است:"هیچ چیز جالب تری برای خبر رسانی در امروز نداشتید؟ به این کارهایتان ادامه بدهید چون ما نیرومندتر می شویم. ما با هم هستیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqenl