چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/08/28 05:40
کد خبر: 1552

ابراز نارضایتی ما را به جام جهانی نمی‌برد

نمی‌دانیم الان باید از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون بابت ابراز نارضایتی‌شان قدردانی کنیم یا از آن‌ها بخواهیم ما و خودشان را از بند این بیانیه‌ها، نشست‌ها و ابراز نگرانی‌ها رها کنند و یک برخورد قاطع و برنامه قابل اجرا برای تغییر اوضاع تیم ملی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از خبرورزشی: چهار روز پس از شکست تیم ملی مقابل عراق، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در نشست با رئیس فدراسیون و سرپرست تیم ملی، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در بحث پشتیبانی، برپایی اردو و اعزام تیم ملی، از عملکرد این تیم ابراز نارضایتی کردند... بعد از بیانیه روز جمعه و عذرخواهی فدراسیون بابت شکست مقابل بحرین و عراق، این اولین واکنش رسمی به نتایج غیرقابل قبول تیم ملی با مارک ویلموتس است.

 

نمی‌دانیم الان باید از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون بابت ابراز نارضایتی‌شان قدردانی کنیم یا از آن‌ها بخواهیم ما و خودشان را از بند این بیانیه‌ها، نشست‌ها و ابراز نگرانی‌ها رها کنند و یک برخورد قاطع و برنامه قابل اجرا برای تغییر اوضاع تیم ملی داشته باشند. سال‌ها، بعد از هر شکست، سر خودمان را با کمیته بررسی عوامل شکست گرم می‌کردیم و حالا آن کمیته‌ها جای خود را به بیانیه‌ها و ابراز نارضایتی‌ها داده است.

 

همان‌طور که آن کمیته‌های بررسی عوامل شکست، فوتبال ما را به هیچ پیروزی و دستاوردی نرساند، این بیانیه‌ها و ابراز نارضایتی‌ها هم هیچ ثمری برای تیم ملی نخواهد داشت. اگر قرار است واقعاً چیزی اصلاح شود، باید از روز به روز این ۴ ماه و ۱۰ روزی که تا آغاز دوباره بازی‌های انتخابی جام جهانی و جام ملت‌ها فرصت داریم، استفاده کنیم. برای استفاده از این فرصت، سرمربی تیم ملی‌مان کجاست؟ قراردادی که با ویلموتس بسته شده، واقعاً این اجازه را به او می‌دهد که حد فاصل بازی با بحرین و بازی با عراق در ایران نباشد و بعد از شکست مقابل عراق هم با خیال راحت به کشورش برگردد؟! هیئت رئیسه کاش به جای ابراز نارضایتی، پاسخ این پرسش‌ها را پیگیری کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39kee2