جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/31 13:25
کد خبر: 10833

کونته: اینتر باید یوونتوس را الگوی خود قرار دهد

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر می گوید که آنها در فصل جاری به هدف خود یعنی حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده دست یافته اند.

به گزارش رصد ورزشی : با توجه به پیروزی بامداد امروز یوونتوس در برابر لاتزیو، به نظر می‌رسد که باید قهرمانی این تیم را در فصل جاری رقابت‌های سری آ را قطعی بدانیم؛ موضوعی که باعث می شود این تیم همچنان به سلطه چندین و چند ساله در سری آ ادامه دهد و حتی اینتر با سرمربی جدید خود یعنی آنتونیو کونته نیز نتواند قهرمانی را از آنها بگیرد.

 

آنتونیو کونته معتقد است که اینتر برای قهرمانی در فصل بعدی سری آ باید یوونتوس را الگوی خود قرار دهد. او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل فیورنتینا گفت: " من فکر می‌کنم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای باشگاهی مثل اینتر، امری بسیار مهم محسوب می شود. از زمان آغاز فصل ما در جمع چهار تیم بالای جدول حضور داشته ایم و من فکر می‌کنم این جایگاهی است که باشگاهی مانند اینتر باید همیشه از آن برخوردار باشد.

 

هدف ما این بود که در مقایسه با سال های گذشته یک پایان بدون استرس داشته باشم و من فکر می‌کنم که ما به این موضوع دست یافته ایم."

 

کونته در ادامه گفت: "اگر به تیم‌های دیگر که از نظر کیفیت با پیشرفت روبرو شده اند نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که رقابت افزایش یافته و لیگ سخت تر شده است. باید حضور در لیگ قهرمانان اروپا را هدف ثابت خود قرار داده و از فصل آینده برای کسب اسکودتو نیز تلاش کنیم. می‌توانیم به یوونتوس به عنوان یک الگو نگاه کنیم. آن ها در 9 فصل گذشته بر فوتبال ایتالیا تسلط داشته اند. یوونتوس هنوز هم بهترین است و ما برای پیشرفت باید به بهترین ها نگاه کنیم."

 

کونته درباره دیدار تیمش مقابل فیورنتینا نیز گفت: " فکر می کنم که دیدن فیورنتینا در این منطقه از جدول با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارند، امری باورنکردنی است. آنها قطعاً بدون استرس خواهند بود و ما نیز به هدف خود یعنی حضور در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته‌ایم بنابراین با توجه به وضعیت جدول در بازی برابر فیورنتینا تغییراتی خواهیم داشت."

 

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ge6z4