پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/28 02:13
کد خبر: 10678

نیمار: از مصدوم شدن در بازی دوستانه می‌ترسیدم

نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی پرگل دیروز این تیم مقابل یک تیم بلژیکی در بازی‌ای دوستانه گفت از این می‌ترسیده که در این بازی مصدوم شود.

به گزارش رصد ورزشی : نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بعد از آنکه دیروز در قالب این تیم در یک بازی دوستانه به مصاف تیم بلژیکی واسلند بورن رفت گفت از اینکه در این بازی دچار مصدومیت شود نگران بوده. درحالیکه مدتی است از پایان رقابتهای لیگ1 فرانسه می‌گذرد PSG برای آمادگی هر چه بیشتر در راستای حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان دیروز در خانه خود به مصاف این تیم بلژیکی رفت.

 

پاری سن ژرمن در این بازی دوستانه دستگرمی در مقابل تیم بلژیکی که با پیروزی 7-0 پاریسی‌ها همراه بود شاهد گلزنی ستاره‌های نام‌آشنایش نیمار‌، کیلیان امباپه و مائورو ایکاردی بود. PSG که با پایان یافتن زودهنگام لیگ1 به دلیل بحران کرونا مدتی بود حضوری در هیچ رقابت فوتبالی‌ای نداشت برای آماده شدن جهت شرکت در ادامه لیگ قهرمانان در ماه آگوست بازی‌های دوستانه را از سر گرفته است.

 

نیمار که در این بازی از نقطه پنالتی یک گل برای PSG زد در پایان مسابقه درباره رفتار خشن بازیکنان بلژیکی گفت:" بله‌، کمی ترسیده بودیم و نگران بودیم. این یک بازی دوستانه بود و بعضی حرکات بازیکنان حریف در چنین بازی‌ای جایی ندارد. هدف این بازی آماده‌سازی بود و به همین خاطر باید مراقب خودمان می‌بودیم. البته ما هم تا حدودی خشونت‌شان را جبران کردیم و در کل مشکلی پیش نیامد".

 

ستاره برزیلی PSG در ادامه گفت:" از اینکه به میدان برگشتیم و در خانه بازی کردیم خوشحالم. اینکه چند هوادار هم در استادیوم بودند خیلی عالی بود. ما داریم کم کم آماده می‌شویم تا برای چمپیونزلیگ به اوج آمادگی برسیم و بتوانیم به فینال صعود کنیم. بقیه مسائل خیلی مهم نیست".

 

 

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4b8wd4