پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/15 09:28
کد خبر: 9022

بیرانوند جواب ستاره استقلال را داد

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در گفت‌و‌گویی مفصل پیرامون مسائل مختلف فوتبال صحبت کرد که بخشی از آن به اتفاقات مشابهی بر می گشت که در استقلال و پرسپولیس رخ داده است. ابتدای هفته بود که علی کریمی ستاره استقلال با انتقاد از عملکرد متفاوت وزارت ورزش گفت که حضور 4 ساله برانکو در پرسپولیس و حضور نیم فصلی استراماچونی در استقلال نشان از نگاه تبعیض آمیز وزارت به سرخابی های پایتخت دارد.

بیرانوند در پاسخ به این ادعا می گوید: «علی کریمی یکی از دوستان صمیمی من است که چه در فوتبال و چه در بیرون از فوتبال با هم رفقای صمیمی محسوب می‌شویم. من نمی‌خواهم جواب علی کریمی را بدهم ولی می‌خواهم دیدگاهم را نسبت به مواضعی که مطرح می‌شود؛ بگویم. اتفاقا کریمی صحبت خوبی انجام داده است.

او مدعی شده برانکو 4 سال در پرسپولیس ماند اما استراماچونی بعد از نیم فصل رفت، شما شک نکنید همان اتفاقاتی که برای استراماچونی در استقلال رخ داد برای برانکو در پرسپولیس نیز، اتفاق افتاده بود اما این مربی کروات در تیمش ماند. اصلا بحث تبعیض و این مسائل نیست که مثلا بگویند برانکو بماند یا استراماچونی برود.صادقانه بگویم اگر استراماچونی آن زمان به پرسپولیس می‌آمد شک نکنید با همان تصورات و تفکراتی که در ذهن داشت از پرسپولیس جدا می شد چون برانکو در آن سال مشکلات زیادی را تحمل کرد. برانکو عادت داشت با مشکلات بجنگد و سال به سال هم در پرسپولیس رشد کرد.

جالب است بدانید برانکو خوب می‌دانست اگر نتیجه بگیرد هم می‌تواند از نظر مالی در پرسپولیس رشد کند و هم می‌تواند به موفقیت‌های دیگری برسد. او به این نتیجه رسیده بود که وقتی موفق می‌شود هواداران به او لقب جنتلمن و پروفسور می‌دهند. به شخصه شاهدم در 3-4 سالی که برانکو در پرسپولیس حضور داشت خیلی سختی کشید و شاید خیلی‌ها این حرفم را باور نکنند ولی او بعضا از جیب خودش برای پرسپولیس هزینه می‌کرد.»

 

منبع: آخرین خبر 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y99e3