پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/08 11:22
کد خبر: 8168

بحران جدید برای سرخپوشان لیگ برتری

​محمد صلاح ستاره تیم لیوپول در فصل آینده نمی‌تواند ۴ ماه تیمش را همراهی کند.

رصد ورزشی نوشت: درحالی که کشور‌های دنیا درحال مبارزه با ویروس کرونا هستند، مسئولان ورزشی هم برای جلوگیری از صدمات ناشی از این ویروس رقابت‌های مختلف ورزشی را به حالت تعلیق در آورده اند. از جمله مسابقاتی که به تعویق افتاده است بزرگترین رقابت ورزشی دنیا یعنی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است که یک سال به تعویق افتاد. جام ملت‌های آفریقا هم یکی از تورنومنت‌هایی بود که به ماه‌های ژانویه و فوریه سال ۲۰۲۱ موکول شد.

با تغییر در برنامه این ۲ رقابت مهم، تیم فوتبال لیورپول با فاجعه بزرگی روبرو شده است. این باشگاه در فصل آینده و در اوج رقابت‌های لیگ جزیره توان استفاده از بسیاری از بازیکنان کلیدی خود را ندارد.

بازیکنانی که در فصل آینده با برگزاری جام ملت‌های آفریقا احتمالا توان همراهی سرخ پوشان را ندارند شامل محمد صلاح ستاره تیم ملی فوتبال مصر، سادیو مانه مهاجم گلزن تیم ملی سنگال، جوئل ماتیپ مدافع تیم ملی کامرون، نبی کیتا هافبک تیم ملی گینه می‌شوند.

فاجعه برای لیورپولی‌ها زمانی بزرگتر می‌شود که سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ سال مصر قصد دارد از محمد صلاح در ترکیب تیمش برای المپیک توکیو استفاده کند. در صورتی که صلاح تیم‌های ملی کشورش را در این ۲ رقابت مهم همراهی کند، حدود ۴ ماه از تیم لیورپول دور خواهد بود.

سرمربی تیم ملی امید مصر درباره محمد صلاح اظهار کرد: او یکی از بهترین بازیکن‌های دنیا است. هر مربی آرزو دارد او را در ترکیب تیمش داشته باشد. در‌های تیم ملی امید مصر به روی این بازیکن باز است.

از دیگر بحران‌هایی که تیم لیورپول بعد از شیوع ویروس کرونا با آن مواجه شده است، توقف ساخت کمپ تمرینی جدید این تیم است. مدیر پروژه این کمپ با دستور دولت انگلیس ساخت و ساز را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرده است.

مسئولان سرخپوشان کمپ قدیمی خود که ملوود نام داشت را با قیمت ۱۰ میلیون پوند فروخته اند و در فصل آینده کمپ تمرینی نخواهند داشت. اما با پیش آمدن این شرایط پیش بینی نشده بعید است اجازه تمرین در این کمپ را به لیورپولی‌ها ندهند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3w9dx4