پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/20 15:07
کد خبر: 9745

عباسیان: برای فصل بعد تصمیمی نگرفته‌ام

​هافبک چپ پای تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که آنها به سقوط فکر نمی‌کنند و با انگیزه بالا به فکر ۹ بازی پایانی در لیگ برتر هستند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: معین عباسیان درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: این تصمیمی است که ستاد مباره با کرونا و سازمان لیگ گرفته‌اند و حتی برنامه بازی‌ها هم به صورت رسمی اعلام شده است. طبیعتاً حفظ جان بازیکنان و تمامی افراد جامعه در اولویت است و ما هم خوشحالیم که قرار است بازی‌ها شروع شود. برای بازیکنان، فوتبال یک شغل و البته عشق است و واقعاً دل‌مان برای انجام مسابقات تنگ شده است.

وی در ادامه تأکید کرد: برخی باشگاه‌ها یا بازیکنان در این شرایط مخالف برگزاری بازی‌ها بودند که دلایل خاص خودشان را داشتند. به‌هرحال همه ما باید با این وضعیت سخت کنار بیاییم و مسائل بهداشتی را تا حدی که امکان دارد، رعایت کنیم. مدتی پیش پروتکلی هم به باشگاه‌ها دادند که البته تمامی موارد آن قابل رعایت کردن نیست و ما نمی‌توانیم خودمان را با کشورهای اروپایی مقایسه کنیم. با این حال امیدوارم این ویروس هم به زودی ریشه‌کن شود تا به شرایط طبیعی برگردیم.

عباسیان در پاسخ به این پرسش که «آیا خطر سقوط سایپا را تهدید نمی‌کند؟»، خاطرنشان کرد: ما به هیچ عنوان به سقوط فکر نمی‌کنیم و انگیزه زیادی داریم تا نتایج خوبی بگیرم. امسال در بعضی از بازی‌ها گاف‌های بدی دادیم و البته از اشتباهات داوری هم ضرر کردیم. قطعاً تلاش می‌کنیم تا اشتباهات‌مان کمتر شود و نتایج خوبی در 9 بازی پایانی بگیریم.

هافبک سایپا که دو فصل پیراهن این تیم را بر تن کرد، درباره اینکه آیا تصمیمی برای ترک این تیم و رفتن به یک تیم پرطرفدار ندارد، گفت: این درست است که سایپا هوادار ندارد، ولی واقعاً یک باشگاه حرفه‌ای و قابل احترام است و روزهای خوبی را در این تیم تجربه کردم. قرارداد من در پایان این فصل به اتمام می‌رسد، ولی فعلاً تصمیمی برای فصل بعد ندارم. تمام تمرکزم روی این است که در بازی‌های باقیمانده بهترین عملکرد را در سایپا داشته باشم.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xvdq3