پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/11 10:41
کد خبر: 10180

رئال مادرید و رد پیشنهاد دوستانه رقیب

رئال مادرید علاقه ای ندارد بازی های این فصل خود را در استادیوم واندا متروپولیتانو برگزار کند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: امروز انریکو خرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید مدعی شد با توجه به روند بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو و عدم توانایی باشگاه رقیب در برگزاری بازی ها خانگی در این استادیوم، آنها مشکلی برای میزبانی از رئال مادرید در استادیوم اتلتیکو برای بازی های لیگ قهرمانان در ادامه فصل ندارند.

اما نشریه مارکا مدعی شد مدیران رئال مادرید ضمن تشکر از باشگاه اتلتیکو به خاطر این پیشنهاد، تمایلی به انجام این کار نشان ندادند و قصد دارند در ادامه فصل در استادیوم آلفرد دی استفانو به میدان برود؛ استادیومی کوچک و شش هزار نفری که قرار است تا زمان تکمیل بازسازی برنابئو پذیرای شاگردان زین الدین زیدان باشد.

دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیکومادرید در مدت اخیر رابطه خوبی با یکدیگر داشته اند و حتی اخیرا به طور مشترک کمپینی نیز راه اندازی کرده اند. در همین حال شرایط کارهای بازسازی در برنابئو پیشرفت خوبی داشته و از روز پنجشنبه مجددا امکان استفاده از تورهای بازدید از استادیوم در که دومین موزه پر بازدید در شهر مادرید است ممکن خواهد بود. در واقع با توجه به اینکه احتمالا تا آغاز فصل آتی امکان حضور هواداران در استادیوم ها وجود نخواهد داشت، رئال مادرید مشکلی با برگزاری بازی هایش در استادیوم آلفردو دی استفانو ندارد.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3eo9a4