جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/11 14:09
کد خبر: 8909

حمایت مورینیو از شروع فوتبال

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در مصاحبه با اسکای اسپورتز خواهان شروع مجدد فصل 2019-2020 لیگ برتر انگلیس شد.
به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: ژوزه مورینیو در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه اسکای اسپورتز خواهان شروع مجدد فصل 2019-2020 لیگ برتر انگلیس شده و گفت این تصمیمی است که به نفع همه خواهد بود. مورینیو در حالی برای مصاحبه با اسکای وارد ورزشگاه جدید تاتنهام شد که ماسک به صورت زده و دسته‌ای سبزیجات به دست داشت.

مورینیو در دوران تعلیق فوتبال به صورت داوطلب به جمع‌آوری سبزیجات از مجموعه تمرینی تاتنهام و انتقال آنها به استادیوم این تیم برای توزیع بین افرادی که در جامعه محلی به دلیل شرایط قرنطینه قادر به بیرون آمدن از خانه نیستند و نیازمند به حساب می‌آیند، کمک می‌کند.

مورینیو در مصاحبه اختصاصی با اسکای در استادیومی که هفت هفته پیش آخرین بازی در آن برگزار شده گفت:" دلم برای فوتبال تنگ شده. ولی ترجیح می‌دهم بگویم دلم برای دنیایی که به آن عادت داشتیم تنگ شده. ولی باید صبور باشیم. این مبارزه‌ای است که همه ما باید در آن بجنگیم".

استادیوم تاتنهام درهای خود را به روی سیستم درمانی انگلیس باز کرده و بخشی از بیماران سرپایی در این استادیوم بستری شده‌اند. مورینیو می‌گوید وقتی در رختکن استادیوم قدم زده با دیدن بیماران، حسی عجیب و پرعاطفه پیدا کرده.

او در این باره به اسکای گفت:" آدم سعی می‌کند روزهای عادی اینجا را در ذهنش تجسم کند. مراسم پیش از بازی، خود بازی و مراسم بعد از بازی. ولی حالا اینجا شاهد یک بیمارستان کامل هستیم. این به نظر من فوق‌العاده است".

ولی مورینیو در مهم‌ترین بخش از صحبتهایش درباره سرنوشت لیگ و فوتبال در بحران کرونا می‌پردازد. فوتبال انگلیس فعلا در حالت تعلیق به سر می‌برد و این هفته قرار است در جلسه باشگاه‌ها درباره زمان بازگشت مسابقات تصمیم‌گیری شود. گفته می‌شود لیگ برتر از اواخر خرداد پشت درهای بسته آغاز می‌شود. مورینیو در صحبتهای خود می‌گوید خواهان از سرگیری فصل 2019-2020 است و پایان یافتن فصل را بهترین اتفاق ممکن می‌داند.

او در این باره گفت:" اگر 9 بازی باقیمانده از این فصل را انجام داده و فصل را تمام کنیم برای همه ما خوب خواهد بود. این به نفع فوتبال و لیگ برتر انگلیس است. اگر لازم باشد مسابقات پشت درهای بسته انجام شود، به نظر من نباید مخالفت کرد چون فوتبال هیچوقت نمی‌تواند پشت درهای بسته باشد. حتی در استادیوم بدون تماشاچی تعداد زیادی دوربین هست و این یعنی میلیونها میلیون نفر مسابقات را می‌بینند. پس اگر روزی مجبور شویم وارد این استادیوم خالی شویم، می‌دانیم که در واقع به هیچ وجه خالی نیست".

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gvj93