پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/22 13:22
کد خبر: 9185

شباهت زیاد اینزاگی به یورگن‌ کلوپ

​چیرو ایموبیله، ستاره ایتالیایی لاتزیو، تمجید ویژه‌ای از سیمونه اینزاگی و سرمربی سابقش یعنی یورگن کلوپ انجام داد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: لاتزیو یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز فصل جاری رقابت‌های سری آ و به طور کلی فوتبال اروپا بوده است. این تیم با هدایت سیمونه اینزاگی پیش از تعلیق رقابت ها به دلیل شروع به ویروس کرونا با تنها یک امتیاز کم تر نسبت به یوونتوس و بالاتر از اینتر پرستاره در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است.

یکی از مهم ترین دلایل موفقیت لاتزیو مهاجم ایتالیایی این تیم یعنی چیرو ایموبیله بوده است. او تا به اینجا در ۲۶ بازی سری آ آمار خارق العاده ۲۷ گل و ۷ پاس گل را به ثبت رسانده است. این مهاجم ۳۰ ساله حالا در مصاحبه ای از سرمربی خود یعنی سیمونه اینزاگی تمجید ویژه ای انجام داده است. 

او گفت: " اینزاگی قطعاً یک مربی است که من بهترین دوران فوتبالم را کنارش سپری می کنم. وقتی من یک بار به دلیل تعویض بسیار عصبانی شده بودم، به روش کاملا درستی با من برخورد کرد. ما دو نفر شناخت متقابلی نسبت به یکدیگر داریم."

ایموبیله پیش از این در فصل ۱۵-۲۰۱۴ برای دورتموند و زیر نظر یورگن کلوپ کار کرده بود. او در این باره گفت: " کلوپ واقعاً یک متخصص فوق العاده در فوتبال به حساب می‌آید. من همیشه گفتم که دوست داشتم در بهترین فرمم با او همکاری داشته باشم. او یک مربی کامل است و همه چیز دارد. کلوپ واقعا من را یاد اینزاگی می‌اندازد. هر دوی آنها در بحث مهارت های انگیزشی فوق العاده هستند البته با روش های متفاوت."

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mvrb4