چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/01 10:25
کد خبر: 8671

ماهینی: مصدومیت مرا عقب انداخت

​مدافع تیم پیکان می گوید مصدومیت از یک ناحیه دو سه بار او را از فوتبال عقب انداخته است.

 

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: دانیال ماهینی درباره آخرین وضعیتش اظهار کرد: از وقتی که لیگ تعطیل شد ما هم تمرینات‌مان را تعطیل کردیم و هر کسی به شهر خودش رفت. از وقتی که تعطیل شدیم به صورت شخصی تمرین می کنم و از مربی بدنسازم برنامه می‌گیرم. معمولا در خانه تمرین می‌کنیم و گاهی هم برای تمرین جایی می‌رویم که خلوت باشد. به هر حال نمی شود که تمرین نکنیم چرا که حرفه‌ای هستیم و البته باشگاه هم به ما برنامه داده و به صورت آنلاین پیگیر می‌شوند.

او ادامه داد: ما نمی‌توانیم مثل خارجی‌ها تمرین کنیم چرا که یک باشگاه کامل در خانه دارند ولی امکانات‌ ما زیاد نیست. فشاری که در خانه میاوریم مثل تمرینات گروهی نیست و تمرین انفرادی مثل تمرین گروهی نیست و فقط می خواهیم آمادگی‌مان را حفظ کنیم. نهایت هم برای بدنسازی بیست روز وقت می‌دهند که تمرینات گروهی‌مان را پیگیری کنیم. تمرین قبل از بازی رسمی چیز دیگری است و فعلا باتوجه به تمریناتی که از سوی باشگاه به ما اعلام می‌شود جلو می‌رویم.

مدافع تیم پیکان در خصوص شرایط تیمش گفت: شرایط تیم‌ما در جدول متاسفانه اصلا خوب نیست و در انتهای جدول هستیم. 9 هفته مانده و خیلی وقت داریم. از وقتی که آقای ویسی آمده تیم‌مان نظم خوبی گرفت و بازیکنانمان به خودشان آمدند. جلوی نفت مسجدسلیمان و حتی ماشین‌سازی و فولاد خیلی خوب بازی کردیم اما یک مقدار بدشانسیم و توپ‌هایمان اصلا گل نمی‌شود و جوری شده است که خیلی از موقعیت‌هایی که سمت دروازه‌ مان می‌آید تبدیل به گل می‌شود.

او اضافه کرد: من هم قبل از این تعطیلی لیگ در تیم فیکس بودم ولی با شروع دوباره همه‌چیز برمی‌گردد به شرایط خود ما و بازیکنان که باید به آمادگی برسند و باید ببینیم تیم‌مان به وضعیت ایده آل خود می تواند برسد یا خیر. آقای ویسی هم به من لطف دارند و خداراشکر به بازی ام اعتقاد دارد. در هر صورت نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی برای‌ من و تیم‌مان خواهد افتاد.

ماهینی در پاسخ به این سوال که چرا دیگر به تیم‌ملی دعوت نشدید؟ عنوان کرد: سال اول که قهرمان شدیم جزو سه نفر پدیده لیگ بودم و به تیم ملی دعوت شدم و در جام باشگاه‌های آسیا هم با استقلال خوزستان بودم. وقتی یک تیم قهرمان می‌شود یعنی همه اعضای تیم عالی کار کردند. حتی دو سال بعدش هم که به سایپا رفتم خیلی خوب بودم و علی دایی هم به من علاقه زیادی داشت ولی اتفاقاتی افتاد و کاری کردند که من در آن تیم نباشم و نخواستند پیشرفت کنم. در آن دوره‌ای که در سایپا هم بودم چند بار به تیم ملی دعوت شدم و بعدش اتفاقاتی افتاد که خودم از سایپا رفتم و فسخ کردم. دلیل رفتنم را جایی نگفته‌ام و فعلا هم نمی‌گویم اما یک روز حتما خواهم گفت.

او ادامه داد: بعد از آن هم سرباز شدم و به ملوان رفتم و جوری شد که حتما باید به سربازی می‌رفتم و نمی‌توانستم لیگ برتر بازی کنم. این را هم بگویم که چند بار هم از بدشانسی من بود که مصدومیت خیلی بد به سراغ من آمد و از یک ناحیه دو سه بار من را از فوتبال عقب انداخت‌ ولی در کل بگویم که خداراشکر که برگشتم. تشکر می‌کنم از آقای فرکی که به من اعتماد کرد تا به لیگ برتر برگردم و تا او هم بود فیکس بازی می‌کردم و جواب اعتمادش را دادم. من آمدم خیلی چیزها را ثابت کنم و می‌خواهم به تیم ملی برگردم. مطمئن باشید برمی‌گردم و شایعات را از خودم دور می‌کنم. این کار را حتما انجام خواهم داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3za9j2