پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/08 12:50
کد خبر: 7320

فتح ا.. زاده مدیرعامل استقلال شد

تا ساعاتی دیگر سرنوشت صندلی مدیریت استقلال بعد از هفته ها بلاتکلیفی مشخص و به نام علی فتح ا.. زاده حکم می خورد.

رصدورزشی نوشت ، دوشنبه شب تنها یک امضا باقی مانده بود تا هیات مدیره باشگاه بار دیگر حکم مدیرعاملی را برای علی فتح ا.. زاده صادر کنند اما عبدالرضا موسوی این امضا را پای حکمی که خلیل زاده، منزوی و فتح ا.. زاده امضا کرده بودند، نزد تا بار دیگر وضعیت مدیریت باشگاه با ابهامات زیادی روبرو شود.


اوضاع در مدیریت کلان باشگاه طی 48 ساعت گذشته با دو استعفای پر سرو صدا بدتر از همیشه شد چون نه خلیل زاده تمایلی به ادامه سرپرستی موقت مدیرعاملی باشگاه داشت نه موسوی حاضر به ادامه همکاری با هیات مدیره به عنوان یکی از اعضا را داشت. کناره گیری این دو عضو تاثیرگذار بیشتر از همیشه مدیریت باشگاه را به چالش کشید تا جایی که تلاش ها برای معرفی مدیرعامل استقلال به اوج خود رسید.

وزیر ورزش و جوانان با تایید مصوبه هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص انتخاب سرپرست، ضمن تشکر از خدمات اسماعیل خلیل زاده در دوران سرپرستی باشگاه استقلال، علی فتح الله زاده خوئی را به عنوان سرپرست باشگاه استقلال منصوب کرد.در حکم علی فتح الله زاده، از او خواسته شد ضمن فراهم آوردن شرایط و امکانات مناسب و قابل قبول برای تیم استقلال و توسعه باشگاه و جذب منابع مالی مورد نیاز، همه تلاش خود را برای تسریع پروژه خصوصی سازی باشگاه به کار گیرد


در شرایطی که هیچ کدام از اعضای هیات مدیره در 48 ساعت گذشته حاضر به اظهارنظر رسمی در خصوص مدیریت باشگاه نشده است اما خبرها و رایزنی ها صورت گرفته پیرامون باشگاه استقلال از نشستن علی فتح ا.. زاده روی صندلی مدیریت این تیم تا یکی دو ساعت دیگر حکایت دارد. مدیرعامل سابق استقلال که یکی از پرافتخارترین مدیران این باشگاه در دو دهه گذشته نیز محسوب می شود در حال حاضر تنها گزینه در دسترس برای در دست گرفتن سکان مدیریتی است و می توان گفت که رقیبی هم ندارد.


در شرایطی که استقلالی ها با شکست تلخ در سیرجان در مسیر بازگشت به تهران هستند به احتمال فراوان تا ساعاتی دیگر مدیرعامل خود را خواهند شناخت چون بنا به اخبار رسیده با اجماع هیات مدیره روی مدیریت فتح ا.. زاده همه چیز برای معرفی رسمی او به موافقت وزارت ورزش و شخص سلطانی فر به عنوان رئیس مجمع موکول شده که به احتمال فراوان ظرف ساعات آتی انجام خواهد شد.

 

منبع : ورزش 3


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3w5p63