پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/20 03:27
کد خبر: 6434

کونته به صدر جدول می‌اندیشد

اینتر امشب در‌حالی در دربی بزرگ میلان پا می‌گذارد که فاصله حساس با یوونتوس را احساس می‌کند و برای صدرنشینی چالش سختی را پشت سر خواهد گذاشت.

آخرین خبر نوشت: اینتر امشب در‌حالی در دربی بزرگ میلان پا می‌گذارد که فاصله حساس با یوونتوس را احساس می‌کند و برای صدرنشینی چالش سختی را پشت سر خواهد گذاشت. در مقابل تیم تحت هدایت آنتونیو کونته، تیم میلان طی چند بازی اخیر بخصوص در سال جدید میلادی عملکرد مناسبی داشته و آن‌ها با جدا شدن از میانه‌های جدول با ایستادن در رتبه ششم خود را به تیم‌های مدعی و سهمیه لیگ اروپا یا لیگ قهرمانان اروپا نزدیک می‌کنند. در‌حالی که آنتونیو کونته ناامید شد که چرا تیمش نتوانسته از صدرنشینی در جدول رده‌بندی استفاده کند، او به همان اندازه محتاط خواهد بود که اختلاف با تیم‌های پایین‌تر از اینتر را حفظ کند. شکست برای یوونتوس مقابل ناپولی نشان داد که تیم مائوریتسیو ساری نیز مستعد فشار است، تحولی که به‌طور بالقوه بعنوان کاتالیزور اینتر برای دیدار آخر هفته اودینزه عمل می‌کرد. دبل لوکاکو به اینتر کمک کرد تا آن‌ها با توجه به توقف یوونتوس، به 3 امتیازی این تیم برسند و آن‌ها اکنون پیش از رویارویی با گورخرها در تاریخ یکم مارس باید با میلان و لاتزیو دیدار کنند. با حضور در مسابقات لیگ اروپا، ماه آینده یک دوره مهم برای باشگاه اینتر خواهد بود، چرا‌که آن‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان موفق نبودند و مدت‌هاست که به دنبال اثبات خود در قاره سبز هستند. با افزودن بازیکنانی مانند اشلی یانگ، ویکتور موسس و کریستین اریکسن به گروه بازیکنان خود، با این‌حال، کونته اطمینان خواهد داشت که اکنون این قدرت را در دست دارد تا در همه جبهه‌ها به رقابت بپردازد. برخلاف بازی 2 تیم در نیم‌فصل اول، اکنون این استدلال وجود دارد که تیم استفانو پیولی از پیش بازنده نیست و شانس پایاپایی برای برتری در بازی بزرگ شهر میلان دارد. 5 برد و 2 تساوی در سال 2020 اثبات می‌کند تیم پیولی فرصت بزرگی برای رسیدن به جمع رقبای خود دارد و همچنین می‌‎تواند در کوپا ایتالیا هم موفق باشد. میلان در زمستان به یک برتری بزرگ رسید و زلاتان ایبراهیموویچ را که از لس‌آنجلس گلکسی جدا شده بود، به خدمت گرفت. ایبرا هم در زمین و هم در خارج از زمین تاثیر بسزایی داشته‌ و باعث الهام‌بخشی به بسیاری از بازیکنان و هواداران میلان برای ورود به این بازی شده است. در‌حالی که خط دفاعی میلان عملکرد رو به رشدی نداشته، اما پیولی می‌داند که استفاده از زلاتان در این بازی بزرگ می‌تواند برگ برنده او باشد. آخرین برتری تیم میلان برابر همشهری خود به ژانویه سال 2016 برمی‌گردد و آن‌ها امیدوار هستند که بتوانند اینتر را در بازی امشب از پیش‌رو بردارند تا به این روند پایان بدهند. با اعلام روزنامه کوریره دلا اسپورت، بیش از 75 هزار نفر در این هفته در دومین دربی دلامادونینا این فصل که قرار است بین اینتر و آث میلان در سن‌سیرو برگزار شود، شرکت خواهند کرد. این قابل درک است که حدود هزار بلیت برای مسابقه بین این دو رقیب بزرگ باقی‌مانده‌ که بیشتر آن‌ها به عنوان تیم میهمان به میلان اهدا خواهد شد. انتظار می‌رود که این بلیت‌ها قبل از بازی به فروش برسند و به استثنای مناطقی که به دلایل امنیتی خالی هستند، نباید حتی یک صندلی خالی هم در بازی امشب وجود داشته باشد. با در نظر گرفتن مسابقات این فصل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا، این چهارمین بازی لیگ و پنجمین بازی خواهد بود که اینتر بیش از‌70 هزار تماشاگر در یک بازی خانگی خواهد داشت.

 

اینتر رکورد می‌زند؟

در چارچوب مسابقات هفته بیست‌و سوم سری آ، امشب صد‌و هفتاد‌و یکمین مسابقه بین اینتر و میلان در رقابت‌های لیگ برتر و دویست‌و یکمین رویارویی در تمامی مسابقات برگزار می‌شود و بین 2 تیم 19 امتیاز اختلاف است. آنتونیو کونته می‌تواند اولین سرمربی تاریخ نراتزوری شود که موفق به برتری در 2 دربی اول خود بدون گل خورده می‌شود. آن‌ها در‌حال حاضر در نظر دارند تا چهارمین دربی متوالی را با برد پشت سر بگذارند، آماری که نراتزوری آخرین بار در سال 1985 به آن دست یافته بود. بازی رفت 2 تیم با گل‌های روملو لوکاکو و بروزویچ با نتیجه 2 - صفر در تابستان به پایان رسیده بود و امشب اینتر می‌تواند با غلبه بر میلان به آمار 7 بازی بدون شکست برسد. اینتر تنها 2 مسابقه از کسب بهترین بازی‌های خارج از خانه خود از سال 1938 تا به امروز فاصله دارد‌ که آن‌ها 10 بازی برابر میلان انجام داده بودند و شکست نخوردند. در مقابل اینتر، تیم میلان هم با توجه به آمار و ارقام می‌تواند رقیب سختی برای تیم تحت هدایت کونته باشد. روسونری در 14 بازی مقابل اینتر که در ماه فوریه برگزار شده، تنها 2 مرتبه شکست را تجربه کرده است. همچنین حضور زلاتان ایبراهیموویچ هم یک تهدید بزرگ برای اینتر به شمارمی‌رود. کاپیتان سابق تیم ملی سوئد از زمان ورود به میلان در مسابقات اخیر کمک کرده‌ که به طور میانگین در هر بازی به 2.5 امتیاز دست یابند و حضور او برابر اینتر یک چالش بزرگ خواهد بود. این مهاجم 38 ساله از 7 دیداری که برابر اینتر انجام داده، 5 مرتبه موفق به گلزنی شده است. او در بازگشت به سن‌سیرو 2 مرتبه گلزنی کرده‌ و در فصل جاری تنها در 3 مسابقه به میدان رفته است. انتظار زیادی می‌رود که زلاتان مقابل یکی از هم‌تیمی‎های سابقش در منچستر‌یونایتد به میدان برود، زیرا روملو لوکاکو، مهاجم اینتر در اولین تلاش خود مقابل میلان گلزنی کرده است.

 

اخبار دو تیم

در حالی که لوتارو مارتینز به دلیل محرومیت در بازی امشب حضور ندارد، کونته در نظر دارد تا به احتمال فراوان الکسیس سانچز را در‌کنار روملو لوکاکو در خط حمله نراتزوری قرار بدهد. او همچنین امیدوار است که آنتونیو کاندروا در سمت راست قرار بگیرد. او بین اشلی یانگ و موسس برای جناح چپ با تردید رو‌به‌رو خواهد بود. دنیل پادلی جانشین سمیر هندانوویچی می‌شود که به‌ علت آسیب‌دیدگی از ناحیه انگشت دست این بازی را از دست خواهد داد. در تیم مقابل، ‌زلاتان ایبراهیموویچ که هفته گذشته به دلیل سرماخوردگی غایب بود، به تیم اینتر اضافه خواهد شد. همچنین پیش‌بینی می‌شود اسماعیل بن‌ناصر پس از محرومیت هفته پیش در ترکیب اصلی جای بگیرد.

 

 

ترکیب احتمالی

اینتر: پادلی، گودین، دوریج، اشکرینیار، کاندروا، بارلا، بروزویچ، اریکسن، یانگ، سانچز، لوکاکو

میلان: دوناروما، کالابریا، کیائر، رومانیولی، هرناندز، کاستیاخو، کسیه، بن‌ناصر، چالهان اوغلو، لیائو، ایبراهیموویچ

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j7xe4