دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/18 16:51
کد خبر: 6333

این ستاره افت کرده!

هانفسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ با حمایت از فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی این تیم می‌گوید او دوران سختی را پشت سر می‌گذارد و تیم بایرن مونیخ است که باید برای عبور از این مقطع به او کمک کند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: کوتینیوی 27ساله در شروع فصل جاری به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوسته. او که در بارسلونا نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند، با پیوستن به بایرن مونیخ هم نتوانست عملکرد چندان بهتری داشته باشد. او در این فصل تنها در 12 بازی برای بایرن فیکس بازی کرده و گفته می‌شود بایرنی‌ها قصدی برای استفاده از گزینه خرید دائمی او در پایان فصل ندارند.

هانس فلیک سرمربی بایرن در آستانه بازی تیمش مقابل لایپزیش درباره او گفت:" شرایط کوتینیو ساده نیست. فیلیپ این اواخر در تمرینات خیلی خوب کار کرده. البته در بازی مقابل هوفنهایم همه چیز برای او خوب پیش نرفت ولی خیلی هم بد بازی نکرد. بعید می‌دانم فیلیپ از علمکرد فعلی خودش 100درصد راضی باشد ولی او بازیکن ما است و در هر شرایطی باید به او کمک کنیم"

سرمربی بایرن در ادامه گفت:" من شک ندارم کوتینیو به ما کمک زیادی خواهد کرد و باید منتظر بمانیم و ببینیم. در دوران ورزشی هر فوتبالیستی مقاطع افت وجود دارد و جا باز کردن در تیمی که به اندازه بایرن یک‌دست و هماهنگ است واقعا دشوار خواهد بود. او ولی از نظر بدنی آماده است و من نسبت به او نظر مثبتی دارم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ggyn3