چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/12 03:05
کد خبر: 5830

قهرمان لیگ برتر ما هستیم!

تیم فوتبال سپاهان موفق شد تا در دیداری خانگی برابر فولادخوزستان با نتیجه دو بر یک پیروز شود.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه، شایان مصلح مدافع چپ تیم سپاهان در اینباره در جمع خبرنگاران حاضر در میکسدزون گفت: بازی پرفشاری بود، خداراشکر بازی را بردیم چراکه به این سه امتیاز نیاز داشتیم و خیلی بدردمان می‌خورد. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید همه امتیازات لازم را به دست بیاوریم و امتیاز از دست ندهیم.

وی در مورد مصدومیتش در بازی نیز گفت: در همان دقیقه ۲۰_۳۰ بازی بود که با فرشاد احمدزاده پریدم سر بزنیم اما در نهایت با باسن زمین خوردم و فکر می‌کنم لگنم در رفت و مابقی بازی را با لگن در رفته بازی کردم. با اسپری بازی کردم اما انشالله که اتفاقی نیفتاده باشد و بتوانم برای بازی بعد برسم.

مصلح در ادامه افزود: در نیم‌فصل دوم تیم‌ها به هم نزدیک هستند و بقیه تیم‌ها منتظر هستند تا تیم‌ها امتیاز از دست بدهند تا جایگاه خود را بهبود ببخشند. امیدوارم امتیازات لازم را به دست بیاوریم ، بازی‌های بیرون از خانه را ببریم و خارج از خانه امتیازات لازم را بگیریم. برای قهرمانی آماده هستیم ، امیدوارم هوادارانی که امروز کنارمان بودند در دیدارهای بعدی بیشتر به ورزشگاه بیایند.

وی در انتها نیز درباره بازی‌های آسیایی گفت: خیلی از بازیکنان سابقه بازی آسیایی دارند، خداراشکر سپاهان همیشه در آسیا نتایج خوبی  گرفته، نایب قهرمانی آسیا دارد و در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته است. امیدوارم که روند موفقیت‌های ما در بازی‌های آسیایی ادامه دار باشد، گروه ما گروه مرگ است، چهار بازی خارج از خانه داریم و تنها دو بازی درون اصفهان داریم و امیدوارم بازی‌های خانگی را با برد تمام کنیم و بازی‌های خارج از خانه هم نتایج لازم را بگیریم و صعود کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4b9ed2