پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/10 15:37
نگرانی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از کرونا؛
کد خبر: 5747

حق میزبانی چینی ها گرفته شد!

شیوع ویروس کرونا در چین، تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را نگران کرده است از این رو تا اطلاع ثانوی چینی ها باید دیدارهای خانگی خود را در کشور دیگری برگزار کنند.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛  چندیست ویروس خطرناک و کشنده کرونا در کشور چین شیوع پیدا کرده و به سرعت در حال انتقال به کشورهای دیگر است. همزمان با این اتفاق، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز در شرف آغاز است و تیم های حاضر در این رقابت ها علی الخصوص فعلا تیم های آسیای شرقی، نگران بازی های خود در کشور چین هستند. به همین جهت روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا بیانیه ای درباره میزبانی کشور چین در این مسابقات صادر کرد و نوشت: مسابقات باشگاه های چینی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی باشگاه های چینی به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و به کشور جایگزین منتقل می شود.

AFC پیش از هر تصمیمی درباره بازی‌های خانگی تیم‌های چینی در هفته‌های چهارم، پنجم و ششم مرحله گروهی، شرایط را رصد می‌کند. این تصمیم، اقدامی احتیاطی برای اطمینان از امنیت و سلامت همه بازیکنان حاضر و تیم‌ها، به‌خاطر شیوع ویروس کرونا در میان مردم چین است.

به این ترتیب پس از ماجرای سلب حق میزبانی از تیم های ایرانی، حالا چین نیز از برگزاری مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا در کشور خود محروم شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z5nz3