جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/02/06 15:22
کد خبر: 15869

ضربه کونگ فو تماشایی به سیموندز

این حادثه تکان دهنده 26 سال پیش هنگام اخراج کانتونا در پارک سلوهورست رخ داد. هنگام خروج از زمین توسط هوادار قصر ، مهاجم فرار فرانسوی یک ضربه کونگ فو تماشایی به سیموندز زد.

این حادثه تکان دهنده 26 سال پیش هنگام اخراج کانتونا در پارک سلوهورست رخ داد. هنگام خروج از زمین توسط هوادار قصر ، مهاجم فرار فرانسوی یک ضربه کونگ فو تماشایی به سیموندز زد.

 

نتیجه نهایی محرومیت طولانی مدت از اتحادیه فوتبال انگلیس بود ، اما - درست است که شکل بگیرد - کانتونا در مصاحبه جدید خود گفته است که دوست داشت حتی سخت تر از این هم بگذرد. کانتونا ، برای Mail Online ، گفت: "من هزاران بار مورد توهین قرار گرفتم و هیچگاه واکنشی نشان ندادم ، اما گاهی اوقات شما شکننده هستید.

 

" "من یک افسوس می خورم. دوست داشتم حتی بیشتر او را لگد بزنم. من نه ماه محروم شدم. آنها می خواستند من به عنوان یک نمونه باشم." اگرچه طرفدار قصر ادعا کرد که گفته های وی در واقع عبارتند از: "برای شما حمام زودهنگام است ، آقای کانتونا!" ما شما را به قضاوت واگذار می کنیم که باورپذیرتر است. نظرات کانتونا در فیلم جدید "The United Way" ظاهر می شود که روایت آن را برعهده داشته و نویسندگی مشترک آن را بر عهده داشته است.

 

این بازیکن 54 ساله همچنین در مورد چگونگی تقریباً ترک باشگاه در تابستان سال آینده پس از اینکه مشخص شد محرومیت خود را با بازی در یک بازی دوستانه پشت درهای بسته نقض کرده است ، به جزئیات می پردازد.

 

با این حال مدیر الکس فرگوسن به فرانسه سفر کرد و در مورد ماندن با او صحبت کرد. کانتونا که انتقال وی از لیدز یونایتد به اولدترافورد در سال 1992 باعث برتری زودرس منچستریونایتد در لیگ برتر شد ، گفت: "این فقط یک بازی دوستانه بود ، اما روزنامه نگار بالای یک درخت در خارج از خانه بود و او یک عکس گرفت." "متاسفانه او سقوط نکرد. روز بعد در روزنامه بود و اتحادیه اروپا می خواست من را حتی بیشتر محروم کند.

 

"وقتی یک مدیر چنین کاری را با بازیکن خود انجام می دهد ، بازیکن زندگی خود را به مدیر ، باشگاه و هواداران می دهد. "همه آنها پشت سر من بودند. شاید بعضی از باشگاه ها مرا اخراج می کردند اما منچستر یونایتد قرارداد جدیدی به من پیشنهاد داد.

 

این تفاوت منچستر یونایتد با سایر باشگاه هاست." کانتونا دو سال دیگر در یونایتد بازی کرد - دو قهرمانی دیگر در لیگ برتر - و قبل از اینکه واقعاً در سن 31 سالگی بازنشسته شود. United Way 24 اسفند در ساعت 9 شب از مستندهای Sky پخش می شود و هم اکنون در 10 مه در Blu-ray ، DVD و بارگیری در دسترس است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqebl