پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/20 15:56
کد خبر: 12985

نسبت به قبل خیلی بهتر شده‌ام

​فدریکو والورده، هافبک اروگوئه ای رئال مادرید، می گوید که با وجود پیشرفت نسبت به قبل اما هنوز هم جای زیادی برای رشد کردن دارد.

فدریکو والورده بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره قرضی در باشگاه دپورتیوو لاکرونیا، در تابستان 2018 به رئال مادرید بازگشت. در حالیکه ابتدا گمان می شد با توجه به ترافیک خط هافبک رئال، خیلی به این بازیکن اروگوئه ای بازی نمی‌رسد اما او خیلی زود توانست قابلیت های فوق العاده خود را به نمایش بگذارد و حالا به یک مهره مهم در تیم زین الدین زیدان تبدیل شده است.

 

والورده حالا در مصاحبه ای از از روند پیشرفت خود ابراز رضایت کرده اما در عین حال معتقد است که می‌تواند بیشتر از اینها رشد کند. هافبک اروگوئه ای رئال مادرید در این باره گفت: " من هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری، پیشرفت و رشد پیش روی خود دارم. اگر به سال های گذشته نگاه کنیم احساس می‌کنم که خیلی بهتر شده ام. به نوعی در سطح شخصی و فوتبالی تربیت شده ام. با این حال بسیار جوان هستم و هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد."

 

والورده که هم اکنون در اردوی تیم ملی اروگوئه به سر می‌برد می گوید که از سرمربی این تیم یعنی اسکار تابارز چیزهای زیادی آموخته است. والورده در ادامه گفت: " به نظر من باید از کسانی که تجربه بیشتری دارند مشاوره گرفت و سعی کرد که این کمک‌ها را در زمین مسابقه و تمرین منعکس کرد. این می تواند به روند پیشرفت یک بازیکن خیلی کمک کند."

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mry83