پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/20 09:35
کد خبر: 12108

مسی به مدافعان لیگ انگلیس لطف بزرگی کرد!

​لیونل مسی چزی تا پیوستن به سیتی و تبدیل شدن به کابوس مدافعان لیگ برتر فاصله نداشت.

هری کین مهاجم تاتنهام اذعان کرد خوشحال است که لیونل مسی کاپیتان بارسلونا نتوانست باشگاه کاتالان را ترک کند و به منچسترسیتی برود چون رقابت با این فوق ستاره آرژانتینی بسیار دشوار است.

در پایان ماه آگوست، دنیای ورزش از این خبر شوکه شد که مسی تمایل خود را برای رفتن به مدیریت بارسا اعلام کرده است. منچسترسیتی قصد جذب این بازیکن را داشت ولی در پایان بارسا با درخواست مسی موافقت نکرد و او مجبور شد اعلام کند که یک فصل دیگر هم در این باشگاه باقی خواهد ماند.

هری کین گفت در مورد احتمال پیوستن مسی به سیتی گفت:« ما در لیگ برتر بازیکنان و مربیان بزرگ زیادی داریم با این حال بسیار خوب است که بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را هم در اینجا ببینیم. می دانم که صحبت های زیادی در مورد انتقال احتمالی او به منچسترسیتی وجود داشت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

البته واضح است که لیگ برتر بدون مسی هم در اوج است و ما بهترین بازیکنان را از سراسر جهان در اختیار داریم. تنها چیزی که می دانم این است که مسی احتمالاً بهترین یا یکی از بهترین کسانی است که تاکنون فوتبال بازی کرده است. من قبلا مقابل او بازی کرده ام و باید بگویم که یک فوتبالیست واقعا باورنکردنی است. احتمالا مسی با ماندن در بارسلونا لطفی به همه مدافعان لیگ برتر کرد.»

 

 

منبع: ورزش سه 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3elyv4