پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/13 04:56
کد خبر: 11904

شهرخودروی آسیایی لاغر شد!

جدایی دو بازیکن از جمع عنابی‌پوشان مشهدی می‌تواند در آستانه دیدارهای آسیایی دردسر بزرگی را برای سرمربی جوان این تیم بیافریند

در روز نخست پذیرش سکان هدایت شهر خودرو توسط مهدی رحمتی، وی به رسانه‌ها با اطمینان از روند نقل و انتقالاتی تیمش صحبت کرد و درباره شایعاتی پیرامون حسین مرادمند و... گفت این بازیکنان در کنار شهر خودرو در رقابت‌های آسیایی حضور خواهند داشت.

اما پافشاری سرخابی‌های پایتخت برای جذب حسین مرادمند و میلاد سرلک باعث شده است تا این دو بازیکن در آستانه جدایی از شهر خودرو قرار گیرند؛ مشهدی‌ها در بازار نقل و انتقالات تاکنون توانسته‌اند احمد الجبوری و رحمان جعفری را در خط حمله خود به خدمت گیرند.

بدون شک جدایی این دو عنصر دفاعی در آستانه سفر به قطر و رقابت‌های حساس لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند شوک بزرگی با کادرفنی جوان شهر خودرو باشد؛ بویژه آن‌که رحمتی خیالش از حضور مرادمند در آسیا آسوده بود اما حالا وی باید در سودای جذب بازیکنان جایگزین باشد.

وی پس از پذیرش مسئولیت سرمربیگری شهر خودرو نام 6 بازیکن را به مدیریت باشگاه برای جذب در بازار نقل و انتقالات تابستانه داده بود اما به نظر می‌رسد جدایی مرادمند و سرلک در لیست مهدی رحمتی تغییرات مهمی را ایجاد می‌کند و شاید بر تعداد بازیکن مدنظر برای جذب نیز افزوده شود.

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39qew2