پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/27 04:22
کد خبر: 10628

اطمینان سیتی از ماندگار شدن دی‌بروین در اتحاد

باشگاه منچسترسیتی مطمئن است با لغو محرومیت این تیم در رقابتهای اروپایی کوین دی‌بروین قراردادش را با این تیم تمدید خواهد کرد

از لغو محرومیت منچسترسیتی از دو فصل حضور در رقابتهای اروپایی که توسط دادگاه CAS انجام شد روزنامه انگلیسی مترو می‌گوید از منابع نزدیک به باشگاه دریافته که مدیریت سیتی اطمینان دارد کوین دی‌بروین ستاره بلژیکی این تیم به زودی قرارداد جدیدی با دستمزد 300هزار پوند در هفته با سیتیزن‌ها امضا کرده و در این تیم خواهد ماند.

در صورتیکه حکم محرومیت سیتی پابرجا می‌ماند اکثر رسانه‌ها متفق‌القول بودند که دی‌بروین در ماه‌های تابستانی امسال سیتی را ترک خواهد کرد.

ستاره بلژیکی در حال حاضر تا سال 2023 با سیتی قرارداد دارد. مذاکرات باشگاه با ایجنت دی‌بروین از مدتی پیش آغاز شده ولی تا پیش از حکم دادگاه CAS به نتیجه نرسیده بود. حالا که حکم به سودی سیتی صادر شده روزنامه مترو می‌گوید از منابع خود در درون باشگاه اطلاع پیدا کرده که سیتی اطمینان دارد قرارداد دی‌بروین به زودی به مدت دو سال دیگر یعنی تا سال 2025 تمدید خواهد شد.

در صورتیکه دی‌بروین تا پایان مدت قرارداد جدید در سیتی بماند در پایان این دوره 34 ساله خواهد شد. او همچنین با این قرارداد جدید بیشترین دستمزد را در میان شاگردان گواردیولا خواهد گرفت.

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39p8q4