جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/28 04:27
رپرتا آگهی/
کد خبر: 31487

بالاخره توانستم راه میلیاردر شدن را پیدا کنم

میلیاردر شدن دغدغه ی طولانی مدت زندگیم بود و راه های متعدد زیادی را امتحان کردم.اگر شما هم دنبال راه میانبری برای پولدار شدن هستید من طبق تجربیات خودم به شما کار بر روی محصول پوست میوه ها را پیشنهاد میدهم و میخواهم که این مقاله را تا انتها همراه من باشید.

پوست لیمو ترش

مطالعات نشان می دهند که مصرف پوست لیمو ترش ممکن است به کاهش وزن، تقویت ‌و سلامت استخوانها و همچنین پوست بدن تقویت بهداشت قلب و عروق و سلامت  ‌بهداشت دهان و دندان و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند اگر کنجکاو هستید که ‌بیشتر در مورد خواص پوست لیمو بر سلامت بدن بدانید بهتر است که در ادامه با ما ‌همراه باشید.‌

پوست لیمو در مبارزه با آکنه و تغییر رنگدانه پوست می‌ تواند مؤثر باشد همچنین می‌ ‌تواند پیری پوست را به تاخیر بیندازد زیرا ویتامین ‌c‌ و اسیداسکوربیک موجود در پوست لیمو ‌باعث خواص سم زدایی بالای آن می‌ شود. بر اساس آن ‌مطالعه‌ ای که در مرکز پزشکی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی انجام شد نشان داد پکتین ‌موجود در پوست لیمو که یک فیبر محلول است تخلیه معده را کاهش داده و احساس ‌سیری را در افراد چاق افزایش می‌ دهد بنابراین تمایل کمتری به غذا خوردن پیدا می‌کنند.

 

پوست بادمجان

پوست بادمجان را می توان خورد. بله درست است؛ این قسمت از بادمجان هم خوردنی است. برخی افراد برای تزئین غذاهایشان بخشی از پوست بادمجان را می گیرند و بخشی را باقی می گذارند. اگر مایل هستید که پوست بادمجان را نگه دارید با خیال آسوده این کار را بکنید. این محصول خاصیت چربی سوزی دارد یعنی چربی های اضافی را از بین می برد و مانع از کبد چرب می شود و همین طور خاصیت سم زدایی دارد که فیبرهای درون آن، سم ها و عفونت های ناشی از مواد غذایی را از بین می برند و از رشد آن ها جلوگیری می کنند، پوست بادمجان خاصیت ضد سرطانی هم دارد، زیرا این محصول سرشار از آنتی اکسیدان می باشد که مصرف آن، بدن را در برابر رادیکال های آزاد مقاوم می کند و در نتیجه از بروز سرطان جلوگیری می نماید.

شس

 

پوست سیب

در پوست سیب ماده‌ ای به نام کریستین وجود دارد که از سلولهای مغزی در برابر آسیبهای متعدد مثل از دست دادن حافظه محافظت می کند و موجب افزایش تمرکز می گردد، ضمن این که می‌ تواند فراموشی را هم درمان کند مصرف این خوراکی در سنین جوانی باعث می‌ شود تا در سنین میانسالی افراد دچار آلزایمر نشوند. برای تهیه پوست سیب خشک در منزل می توان پوست سیب را از خود سیب جدا نمود و به صورت تکه های کوچک درآورد سپس آنها را در دستگاه میوه خشک کن قرار داد تا آب آنها به‌ صورت کامل تبخیر شده و خشک شود، اما اگر دستگاه میوه خشک کن وجود نداشته باشد می توان آنها را بر روی حرارت غیر مستقیم مثل بخاری گازی و یا فر هم خشک نمود و مورد استفاده قرار داد. قیمت پوست فندق بستگی به این دارد که از کدام زنجیره تولید و توزیع خریداری نمایید زیرا معمولا واسطه ها و دلالان با قیمت بالاتری نسبت به تولیدکنندگان و عمده فروشان عرضه می کنند بنابرابن باید سعی کنید فندق را از افرادی که تولید کننده و عمده فروش می باشند، خریداری نمایید.

یشس

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozxvo