پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/22 05:50
رپرتا آگهی/
کد خبر: 30922

با قانون های ساده پول روی پول بگذارید

امروزه اصل مهم برای رسیدن به ثرت داشتن یک سرمایه مناسب می باشد اما با این حال هستند افرادی که با کسب و کارهای کوچک توانسته اند سود بسیار بالایی را به دست آورند به گونه ای که برخی از تولید کنندکان دستکش در انواع مختلف به این موفقیت های مهم رسیده اند.

دستکش صنعتی

طبق بررسی ها، دستکش قدمت قدیمی زیادی دارد، دستکش ها انواع و کابرد های مختلفی دارند مثلا دستکش صنعتی که برای ضدبرش است، جوشکاری، یا دستکش های طبی یا طرح دار مثل خالدار. زنان در مصر باستان از نوعی دستکش استفاده می کردند و در ایران باستان برای شستشوی اجساد و رعایت بهداشت از دستکش استفاده های زیادی می شده است دستکش ها انواع زیادی دارند که می خواهیم در مقاله آن ها را برای آگاهی بیشتر شما شرح دهیم.

امروزه استفاده دستکش در مشاغل سخت صنعتی از واجبات کار محسوب میشود. مثلا استفاده دستکش ضد برش در حین برش قطعات می تواند از صدمات جلوگیری کند. دستکش ها به منظور محافظت دست در برابر مواد شیمیایی، سایش، آلودگی، یا گرما و سرما مورد استفاده قرار میگیرد و در کل برای محافظت دست در برابر عوامل خارجی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

دستکش گیلان

یکی از ویژگی های مهم در یک محصول برای فروش بالا، تنوع در میزان محصولات و قیمت مناسب می باشد یکی از محصولاتی که هر دوی این ویژگی را دارد، دستکش گیلان نیتریل می باشد.

این دستکش ها که هم به صورت مصارف خانگی و هم به صورت مصارف ایمنی تولید می شود، در انواع در چندین مدل و در انواع سایزها تولید و روانه بازرا می شوند دستکش های گیلان نیتریل انواع مختلفی دارد که بهترین و پر فروش ترین نوع آن، دستکش های لاتکسی می باشد.

بهترین تولیدات کارخانه ای دستکش گیلان، به صورت نخی با روکش نیتریل می باشد. این محصولات که دولایه می باشند، در لایه اول خود از نخ های طبیعی استفاده شده تا باعث تعریق دست نشود و در لایه دوم خود روکش نیتریل استفاده شده که یک نوع لاستیک مصنوعی می باشد که در مقابل خراش و اسید مقاومت بالایی دارد.

رپرتا آگهی/

 

دستکش معاینه

دستکش ونیل جایگزین خوبی برای لاتکسهای می باشد دستکش معاینه  بهترین دستکش برای مقابل با مواد اسیدی و قلیاوPVC وپلی ونیل کلرید می باشد دستکش ونیل جهت مصارف پزشکی و کشاورزی و آشپزخانه های و آرایشگاها مراکز درمانگاه و درمانی و داروخانه ها کاربرد فراوانی می باشد. دستکش معاینه اوپی پرفکت بدون پودر OP PERFECT VINYL همچون دستکش جراحی ساخت کشور ایران بوده و در شرکت حریر اورمیه ساخته می شود دستکش ونیل برای کسانی که به ماده لاتکس حساس هستند پیشنهاد می گردد چون در تولید آن از هیچ مواد طبیعی لاتکسی ستفاده نشده است.

این دستکش مقاومت خیلی خوبی در برابر حالتهای شیمایی نشان داده است که دستکس ونیل حریر غیر استریل بوده و جز دستکشهای یکبار مصرف می باشد.

 

رپرتا آگهی/

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت رصدورزشی هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yjzrm