یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/19 14:28
کد خبر: 15790

پیش‌بینی بیت‌کوین یک میلیون دلاری

بیت‌کوین به محدوده قیمتی ۵۷ هزار دلار رسیده است و پیش‌بینی می‌شود فعلا در این محدوده نوسان داشته باشد. اما بیت‌کوین تا ۵ سال دیگر چقدر می‌ارزد؟

هر روز اخبار زیادی از بازار رمزارزها و سودهای نجومی این بازار به گوش می‌رسد. بیت‌کوین برخلاف تمام انتظارات به محدوده ۶۰ هزار دلار نزدیک شده است و پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک یک میلیون دلاری شود.

به نقل از سایت ای‌ام‌بی کریپتو، (AMB crypto) رابرت کیوساکی، تاجر آمریکایی و نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار پدر فقیر»، چند هفته پیش در توییتر خود اظهار داشت که رمز ارزهای برجسته جهان مانند بیت کوین و همچنین فلزات گرانبها مانند طلا و نقره آینده‌ای روشن دارند. کیوساکی سال گذشته طرفدار بیت‌کوین بود و پیش‌بینی کرده بود این رمزارز به زودی محدوده قیمت ۵۰ هزار دلاری می‌رسد.

بعد از بررسی‌ها، کیوساکی ادعا کرد بیت کوین می تواند سطح ۱٫۲ میلیون دلاری را لمس کند.

نویسنده کتاب «پدر پولدار پدر فقیر»  در مصاحبه اخیر با کیتکو، پیش‌بینی کرد بیت‌کوین در ۵ سال آینده می‌تواند به ۱٫۲ میلیون دلار برسد. کیوساکی برای اولین بار سال گذشته رمز ارز خریداری کرد که پس از تعطیل شدن همه جانبه اقتصاد جهانی در اوایل سال ۲۰۲۰ به دلیل اپیدمی کویید۱۹، با ۹۰۰۰ دلار معامله شد. بر همین اساس ، کیوساکی گفت:«کاش مثل خیلی از مردم بیت‌کوین را زمانی که ۱۰ سنت قیمت داشت می‌خریدم. اما امروز بیت‌کوین ۵۵ هزار دلار ارزش دارد و فکر می‌کنم تا یک سال آینده به ۱/۲ میلیون دلار برسد.»

کیوساکی با وجود دفاع تمام قد از بیت‌کوین ادعا کرد که هنوز طلا و نقره را ترجیح می‌دهد زیرا بیت کوین هنوز آزمایش نشده است.

کیوساکی در ادامه با اشاره به ریسک‌های بیت‌کوین گفت: من دوست دارم شما سال ۲۰۰۹ را به خاطر بسپارید. به همین دلیل من خیلی دقیق به این مسئله می پردازم. سرکوب احتمالی دولت‌ها نیز در مقابل رمز ارزها وجود دارد، چنین احتمالی یک نگرانی بسیار جدی است.

 مایک مک گلون، استراتژیست کالا ، اخیراً اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته است که سرعت بیت‌کوین را برای جایگزینی طلا به عنوان ذخیره ارزش در اوراق بهادار سرمایه گذاران تسریع کرده است.

به گفته کیوساکی الت‌کوین‌ها ارزشمند هستند، او اضافه کرد که مطمئن نیست کدام یک از الت‌کوین‌ها بتوانند زنده بمانند. اما بیت‌کوین قادر است مانند آمازون تغییر شکل داده و سازگار شود.

 

 

منبع:تجارت نیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2raep6