پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/25 02:11
کد خبر: 6779

نگرانی بزرگ فرهاد مجیدی از مصدومیت بی شمار استقلالی ها

فرهاد مجیدی برای بازی با الاهلی عربستان یک نگرانی بزرگ دارد. اینکه احتمالا دو مهاجم اصلی‌اش را برای آن بازی در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛  تساوی استقلال مقابل الشرطه برای فرهاد مجیدی گران تمام شد و گریه مهدی قائدی بعد از تعویض نشان داد که ممکن است مصدومیت او طولانی مدت باشد. اتفاقی که اگر غیبت دیاباته در بازی با الاهلی را هم به آن اضافه کنیم، مشخص می‌شود که فرهاد چه کار سختی برای دیدار بعدی تیمش دارد. البته هنوز میزان مصدومیت قائدی مشخص نیست اما استقلال با لشگری از مصدومان روبروست. از عارف غلامی و فرشید اسماعیلی گرفته تا دیاباته و سیاوش یزدانی و حالا هم مهدی قائدی. تازه دو بازیکن رباط پاره به نامهای محسن کریمی و داریوش شجاعیان هم هستند که فعلا مشخص نیست تا چه زمانی باید استراحت کنند . 

 درست است که ارسلان مطهری آمار بسیار خوبی در استقلال ثبت کرده اما زوج او و مرتضی تبریزی، جلوی الشرطه نشان دادند که قدرت آنها اصلا قابل قیاس با زوج دیاباته و قائدی نیست و مجیدی و هواداران استقلال آرزو می‌کنند که مصدومیت قائدی باعث نشود او دیدار با تیم عربستانی را از دست بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4ddad4