دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/02/22 10:15
کد خبر: 15928

هافبک وسط استقلال در دربی کیست؟

استقلال برای پست هافبک وسط البته بازیکنانی نظیر مهدی مهدی پور و داریوش شجاعیان را در اختیار دارد.

استقلال در شرایطی روز جمعه مقابل پرسپولیس به میدان می رودکه در پست هافبک وسط با کمبودهایی مواجه است. آبی های پایتخت برای این مسابقه آرش رضاوند را در اختیار ندارند و فرشید اسماعیلی نیز به دلیل دوری از تمرینات از نظر بدنی شرایط مناسبی ندارد.

 

در این خصوص رضاوند مقابل ذوب آهن کارت زرد گرفت و 3 اخطاره شد تا دیدار با پرسپولیس را از دست بدهد. از این رو فرشید اسماعیلی که در دو بازی قبلی تیمش مقابل الشرطه عراق و ذوب آهن به دلیل مصدومیت غایب بود، دیروز با بهبودی در تمرینات شرکت کرد اما او به واسطه دوری حدودا 10 روزه از تمرینات از نظر بدنی شرایط چندان مناسبی ندارد و حضورش در ترکیب ثابت به طور دقیق مشخص نیست.

استقلال برای پست هافبک وسط البته بازیکنانی نظیر مهدی مهدی پور و داریوش شجاعیان را در اختیار دارد. در این بین به نظر می رسد اگراسماعیلی نتواند از ابتدا در دربی به میدان برود، شانس بازی کردن مهدی پور بالا خواهد رفت. مهدی پور که در لیگ قهرمانان آسیا نیز عملکرد خوبی داشت احتمال دارد حضور در ترکیب ثابت استقلال را در دربی تجربه کند.

حال باید منتظر ماند و دید فرهاد مجیدی در نهایت از کدام بازیکن خود در پست هافبک وسط که پشت مهاجمان بازی می کند، بهره خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/399g5e