پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/22 12:06
کد خبر: 10515

دلیل خوشحالی حسینی پس از پایان بازی با تراکتور!

دروازه‌بان استقلال، حتی در روزی که هم که کلین شیت کرده، سوژه انتقاد برخی از هواداران تیمش قرار گرفت.

سیدحسین حسینی زمانی آقای کلین شیت فوتبال ایران بود و 872 دقیقه اجازه نداده بود که دروازه استقلال باز شود منتهی امسال و در اولین فصلی که سیدحسین دروازه‌بان اول استقلال شد، شرایط آن طوری که او انتظارش را داشت پیش نرفت.

در 23 دیداری که استقلال در رقابتهای این فصل انجام داده، حسینی تا قبل از بازی دیشب مقابل تراکتور، فقط در 4 دیدار( بازی دور رفت با سایپا، دیدار رفت با پارس جنوبی، بازی با صنعت نفت و دیدار با شهرخودرو) موفق به ثبت کلین شیت شده بود و از بازی هفته سیزدهم مقابل شهرخودرو- دیداری که 14 آذر سال گذشته برگزار شد- نتوانسته بود دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

شاید به همین دلیل بود که او در پایان بازی با تراکتور و ثبت پنجمین کلین شیت فصلش که بعد از مدتی طولانی اتفاق افتاد، از خوشحالی سجده شکر کرد و همین موضوع باعث شد که برخی‌ها در فضای مجازی از او انتقاد کنند که چرا به خاطر تساوی خانگی مقابل تراکتور اینگونه خوشحال شده است؟

به نظر می‌رسد خوشحالی حسینی به خاطر انتقادات زیادی بوده که طی چند ماه گذشته از او و خط دفاعی استقلال صورت گرفته بود و حالا که او توانسته بعد از مدتها دروازه تیمش را نگه دارد، نباید خوشحالی او را اتفاقی غیرعادی دانست!

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2opxq3