جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/09 08:49
دومین دوره مسابقات شنای آقایان کارگری ایمیدرو کشور؛
کد خبر: 32688

شناگر فولاد هرمزگان صاحب یک مدال نقره شد

تیم شنای آقایان شرکت فولاد هرمزگان در مسابقات شنای ایمیدرو به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، صاحب یک مدال نقره شد. در این مسابقات بهزاد صادقی توانست با رکورد یک دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۷ صدم ثانیه در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت حائز رتبه دوم در رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال شود.

در ۴ در ۵۰ متر مختلط نیز بهزاد صادقی در رتبه پنجم قرار گرفت، در ۱۰۰ متر آزاد نیز بهزاد صادقی چهارم و فرامرز فرج زاده در رتبه پنجم ایستاد، در ۱۰۰ متر قورباغه فرامرز فرج زاده در رتبه هفتم قرار گرفت اما در رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال مجتبی بیدکی و ایمان پورچنگیز در ۱۰۰ متر آزاد به ترتیب هشتم و نهم شدند و در ۱۰۰ متر قورباغه نیز ایمان پورچنگیز و مجتبی بیدکی به ترتیب پنجم و ششم شدند.

در دومین دوره مسابقات شنای کارگری ایمدرو کشور که با حضور بیش از ۱۷۰ ورزشکار در ۵ رشته با حضور ۱۵ تیم در بخش آقایان از تاریخ ۲۶ الی ۲۸ آبان‌ماه به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در استخر مجموعه باغ فردوس فولاد مبارکه برگزار شد، تیم فولاد هرمزگان با ترکیب فرامرز فرج زاده، ایمان پورچنگیز، مجتبی بیدکی و بهزاد صادقی و با سرپرستی سید محمد هاشمی مهر و مربیگری حمید عامری سیاهویی حضور یافت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9dzr