یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/04 07:45
با رویکرد تقویت و بهره مندی از ظرفیت‌های دوسویه در حوزه آموزش و اشتغال/
کد خبر: 27985

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان بیمه نوین و دانشگاه آزاد اسلامی

تفاهم نامه همکاری مشترک شرکت بیمه نوین و دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد تقویت و بهره مندی از ظرفیت‌های دوسویه در حوزه آموزش و اشتغال منعقد شد.

این تفاهم‌نامه طی نشستی با حضور حسین کریم‌خان زند؛ مدیرعامل این شرکت و داریوش جاوید؛ معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، با هدف همکاری‌های مشترک در حوزه‌های آموزش، اشتغال، بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و جذب و پرورش نیروی انسانی توانمند در صنعت بیمه، به امضا رسید.

کریم‌خان زند مدیرعامل شرکت بیمه نوین در این نشست گفت: طی سال‌های گذشته فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی یکی از دغدغه‌های مهم در بیمه نوین بوده است. در این حوزه فراهم آوردن فرصت‌ها و ایجاد عدالت آموزشی، همواره یکی از رویکردهای اساسی بوده و به دنبال آن جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان متخصص و فراهم نمودن بستری مناسب برای مهارت آموزی آنان یکی از برنامه های مد نظر بیمه نوین در حوزه مسئولیت اجتماعی بوده است که در قالب تفاهم‌نامه همکاری مشترک در نهادها و مجموعه‌های آموزشی به دنبال اجرایی شدن آن هستیم.

وی در ادامه با تأکید بر نیاز مبرم صنعت بیمه به نیروی انسانی متخصص گفت: ایجاد فرصت‌های کارآموزی برای دانشجویان در حین تحصیل، هم به وسعت دید آنان در زمینه‌های تحقیق و پژوهش کمک کرده و هم در آینده برای اشتغال آنان زمینه‌های مناسبی را فراهم می‌کند. بنابراین چنین همکاری‌های مشترکی می‌تواند به رشد و توسعه صنعت بیمه بینجامد و در عین حال بستری جهت توانمندسازی دانشجویان در حوزه اشتغال فراهم آورد.

مدیرعامل بیمه نوین با اشاره به آنکه در عصر دیجیتال دانش و تخصص قابلیت آموزش به هر نقطه از دنیا را دارد، افزود: فرصت های همکاری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و توانمندی‌های دانشجویان در بیمه نوین در تمامی شهرها فراهم است و تنها به پایتخت و شهرهای بزرگ محدود نمی‌شود.

در ادامه داریوش جاوید؛ معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی نیز با اشاره به طرح‌های این نهاد آموزشی گفت: در حال حاضر چند طرح مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد توانمندسازی دانشجویان و همچنین و توسعه کیفی و کاربردی پژوهش در صنایع مختلف با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی دانشگاهی نهایی و اجرایی شده است که می‌تواند پل دوسویه همکاری و تأمین منافع مشترک دانشگاه و بیمه را در پی داشته باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نهاد آموزشی با چتر گسترده در 400 نقطه کشور و بیش از یک میلیون و 200هزار دانشجو، 30 هزار پرسنل و 23 هزار استاد و هیأت علمی امکان بسیار بالایی از ارائه و دریافت طیف وسیعی از خدمات شرکت بیمه نوین و بدنه صنعت بیمه را دارد که این امر نیازمند توجه و هم سویی در منافع مشترک هر دو طرف خواهد بود.

در پایان این جلسه هر دو طرف ضمن ابراز امیدواری از تداوم و اثربخشی همکاری‌های دوجانبه، به تبادل نظر درخصوص تسهیل زمینه همکاری‌های آموزشی و علمی در بهره‌گیری از دانشجویان و فارغ التحصیلان برای اشتغال در شرکت بیمه نوین و نیز صنعت بیمه و حضور متخصصان پیشکسوت بیمه ای درکلاس‌ها و دوره‌های آموزشی دانشگاه آزاد پرداختند.

 

روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mq6e8