دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/26 09:41
کد خبر: 25343

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی به مناسبت فرارسیدن 26 مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، ضمن گرامیداشت این روز از ایثارگری‌های آزادگان و خانواده‌های آنان تجلیل کرد.

افشار فتح الهی در این پیام حفظ استقلال و اقتدار امروز ایران اسلامی را میراث شجاعت و ازخودگذشتگی‌های شهیدان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های سرافراز آنان دانست.

متن پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت فرارسیدن 26 مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

26 مردادماه، روزی فراموش‌نشدنی در تاریخ افتخارات انقلاب اسلامی مردم ایران است؛ روزی که نماد استقامت، پایداری و خودباوری ملتی غیور و انقلابی است که تمام داشته‌های خود را درراه عشق به میهن و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی به طبق اخلاص گذاشت و عزیزترین سرمایه‌های خود را در این مسیر مقدس فدا کرد.

آزادگان سرافراز ایران اسلامی هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند و همواره حامل پیام خون شهیدان و پایمردی دلیرمردان دوران دفاع مقدس هستند که می‌توانند بر تارک فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی این مرزوبوم همچون چراغ راه، بدرخشند.

حفظ استقلال، اقتدار، امنیت و آسایش امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایستادگی در مقابل دشمنان، بی‌تردید میراث گران‌قدر شجاعت و ازخودگذشتگی شهیدان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های آنانی است که همواره به پاسداری و حراست از سرزمینشان در کنار ملت ایران پرداخته‌اند.

امروز وظیفه همه ماست که در راستای عمل به جهاد تبیین توصیه‌شده در فرمایشات مقام معظم رهبری، دستاوردها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران و همچنین ارزش‌های والای نظام جمهوری اسلامی را برای نسل جدید و آینده تبیین کنیم.

در پایان این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باعزت میهن اسلامی، فرارسیدن 26 مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی می‌دارم و از درگاه خداوند برای همه این عزیزان به‌ویژه آزادگان گران‌قدر جزیره قشم و خانواده‌های صبور ایشان، سلامت، سعادت و توفیق روزافزون خواستارم.

 

افشار فتح الهی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5pbb