شنبه 26 اسفند 1402 - 16 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/26 09:28
کد خبر: 25341

بیانیه شرکت فولاد مبارکه درباره گزارش تحقیق و تفحص از این شرکت

پس از قرائت گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه در مجلس این شرکت بیانیه‌ای صادر کرد.

پس از قرائت گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه در مجلس این شرکت بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

باسمه تعالی

ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة

 

حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش با نثار جان خویش چراغ هدایتی جاودانه در طول تاریخ روشن نمودند. پیام نهضت جاودانه عاشورا ضرورت بصیرت، حق طلبی و‌ مبارزه با فساد و گمراهی است.

با روی کار آمدن مجلس انقلابی و دولت مردمی، چراغ امید در دل مردم حق طلب ایران فروزان‌تر شد. نمایندگان برآمده از تفکر انقلابی مردم از بدو شروع به کار مجلس یازدهم اهتمام ویژه به پیگیری انتظارات عدالت طلبانه و فساد ستیز رهبری معظم انقلاب و ملت عزیز داشته‌اند.

طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه یکی از اولین اقدامات این نهاد در حوزه نظارتی بود که با رأی بالا مورد تایید قرار گرفت و در ماه‌های پایانی دولت سابق به انجام رسید.

امروز که پس از ماه‌ها تلاش، گزارش پایانی این فرایند در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت گردیده و با رأی نمایندگان محترم به دستگاه قضایی ارجاع گردید، ضمن اعلام سپاس از دقت نظر نمایندگان محترم به اهمیت نقش این شرکت در اقتصاد ملی و ضرورت دور کردن هرگونه زنگار ناشی از اشتباه و تخلف، آمادگی و همکاری لازم خود را در راستای رفع ابهامات و برخورد قاطع با متخلفان اعلام می نماییم.

امید است با انجام اقدامات مناسب و بهره مندی از تجربه ارزشمند تحقیق و تفحص، این شرکت بزرگ که مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی و موثر در مسیر اقتصاد مقاومتی و مملو از کارکنان شریف و تلاشگر است، همچنان با قوت و صلابت به پیش برود.

ان‌شاءالله

شرکت فولاد مبارکه

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qakv8