یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403 - 12 May 2024
تاریخ انتشار: 1398/08/10 07:01
کد خبر: 466

وراتی یکی از بهترین هافبک‌های دنیا است

توماس توخل سرمربی PSG بعد از تمدید قرارداد مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی این تیم از او تمجید کرده و گفت وراتی یکی از بهترین هافبک‌های دنیا است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه؛  بعد از آنکه مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن روز چهارشنبه یک قرارداد پنج ساله جدید با این تیم امضا کرد، توماس توخل سرمربی PSG به تمجید از او پرداخته و از وراتی به عنوان ستاره‌ای استثنایی و یکی از بهترین هافبک‌های امروز دنیا نام برد.

وراتی از سال 2012 که به PSG ملحق شده توانسته خود را به یکی از ستاره‌های اصلی این تیم تبدیل کند. این ملی‌پوش ایتالیایی که با امضای قرارداد جدید تا سال 2024 بازیکن پاری سن ژرمن خواهد بود از زمان انتقالش به پاریس تا کنون با این تیم شش بار قهرمان لوشامپیونا شده و رویهم‌رفته 22 جام بدست آورده است.

توماس توخل در آستانه دیدار امروز PSG مقابل دیژون درباره وراتی گفت:" من بارها گفته‌ام که مارکو برای ما خیلی مهم است. او یک بازیکن کلیدی است و یکی از بهترین هافبک‌های دنیا به حساب می‌آید".

سرمربی پاری سن ژرمن در ادامه گفت:" البته همیشه جا برای پیشرفت و بهتر شدن وجود دارد ولی او بازیکنی است که می‌توان به او اعتماد کرد. او در تیم مسئولیت‌پذیر است و کار کردن با چنین بازیکنی رویای هر مربی‌ای است. وراتی همیشه به دیگران فکر می‌کند و بازیکنی است که برای تیم بازی می‌کند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/y2rlw2