جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
تاریخ انتشار: 1398/08/11 09:36
کد خبر: 516

شفر در آستانه اخراج؟

​بنی یاس با هدایت وینفرد شفر سرمربی سابق آبی ها وضعیت چندان مناسبی در لیگ امارات ندارد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از فوتبالی: وینفرد شفر سرمربی آلمانی سابق استقلال که پس از اخراج از این تیم به لیگ امارات پیوست و هدایت بنی یاس را برعهده گرفت، وضعیت چندان مناسبی در جدول تیمی این لیگ ندارد. او پس از حضورش در امارات، پاتوسی ستاره استقلال را نیز با خود به بنی یاس برد اما به نظر می رسد عملکرد نه چندان خوب تیم بر عملکرد آیاندا پاتوسی نیز تاثیر گذاشته و خبری از درخشش های او مانند زمان حضورش در استقلال نیست. شاگردان شفر پنجشنبه مقابل الاتحاد امارات با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند تا جایگاه بنی یاس در جدول رتبه بندی لیگ امارات متزلزل شود. این تیم از سه بازی آخرش فقط یک امتیاز گرفته و در 6 هفته ابتدایی لیگ، فقط در یک بازی موفق به پیروزی شده است. این تیم با 6 امتیاز در رده دهم جدول چهارده تیمی لیگ امارات قرار دارد و فاصله‌اش با قعر جدول، تنها 4 امتیاز است.

برگردیم سراغ سرمربی سابق استقلال. وینفرد شفر پیش از دیدار تیمش با الاتحاد در اظهاراتی عجیب به داوران حاضر در لیگ امارات تاخت و عنوان کرد که باید برای قضاوت بازی ها از داور خارجی استفاده شود! همچنین باشگاه بنی یاس نیز بیانیه ای راجع به این موضوع منتشر کرد که در متن آن عنوان شده ما داور خارجی می‌خواهیم و هیچ عیبی در این باره وجود ندارد. لیگ های دیگر که از لیگ ما بهتر هستند هم چنین کاری می‌کنند. نمی‌دانیم راز عدم استفاده از داوران خارجی چیست و باید بگویند این کار چه دلیلی دارد. ای کسانی که برای فوتبال امارات تصمیم می‌گیرید، به کسانی که برای آینده این فوتبال کار می‌کنند، کمک کنید.

وینفرد شفر در زمان حضورش در لیگ برتر ایران نیز پس از نتیجه نگرفتن تیمش بهانه های بعضا عجیبی را عنوان می کرد و از عملکرد داوری نیز گلایه داشت. حال با توجه به وضعیت نه چندان مناسب بنی یاس در لیگ امارات، باید دید تصمیم مدیران این باشگاه برای آینده و حفظ سرمربی آلمانی این تیم چیست. شادی وینفرد شفر نیز به سرنوشت برانکو ایوانکوویچ در الاهلی دچار شود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/74p7a4