پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/27 14:00
تعبیر خواب
کد خبر: 39722

تعبیر خواب ساعت | دیدن خواب ساعت چه تعبیری دارد

تعبیر خواب ساعت را باما همراه باشید.

خواب ساعت تعبیر متفاوتی مثل دوست، راهنما، ، دیدار و ملاقات، پیشرفت و ترقی و… دارد. ساعت در دنیای واقعی یکی از حیاتی ترین ابزار هاست، به طوری که که اگر زمان نباشد هیچ نظمی در دنیا وجود نخواهد داشت.

تعبیر خواب

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی ساعت در رویاهای شبانه ما نماد یک دوست و رفیق است. این دوست تحت هیچ شرایطی به شما دروغ نمی گوید و خیانت نمی کند. ممکن است در برخی از شرایط و یا مواقع کار های اشتباهی انجام دهد، ولی در اصل انسان بد و بد طینتی نیست.

اگر در خواب دیدید که ساعت مچی محبوب و دائمی خودتان را در جیب داشتید و یا روی دست تان بسته بودید، تعبیر این رویا نشانگر این است که آنطور که باید در اعمال و کارهایتان دقت عمل و توجه کافی ندارید. به خاطر غفلت ها و سهل انگاری های بی موردتان فرصت های بسیار عالی و روشنی را از دست خواهید داد.

اگر در خواب دیدید که کسی ساعتی به شما هدیه کرد و یا خودتان ساعت جدیدی خریداری کردید، تعبیرش آشنایی با یک دوست جدید و خوب است. این شخص تبدیل به یک راهنما برای شما خواهد شد. در هر شرایطی به شما تذکر ها و راهنمایی های خوب و مفید خواهند داد و از اینکه اشتباه کنید و دچار خطا شوید، جلوگیری می کند.

از نظر لیلا برایت

از نظر لیلا برایت ساعت مچی در خواب تعبیرش دیدار و ملاقات با یک دوست قدیمی و چندین ساله است.

اگر در خواب دیدید که یک ساعت مچی در دست خودتان انداخته بودید، این خواب می تواند اشاره به کار های بیهوده و بی اساسی داشته باشد که اگر تکرار کنید زندگی تان را خراب خواهید کرد.

اگر در خواب چنین ساعتی را در دست دیگران دیدید، خواب مثبتی است و به شما از ترقی و پیشرفت در امور خبر می دهد.

اگر در خواب دیدید که ساعت مچی به کسی هدیه دادید، این رویا نماد روز ها و لحظات مثبت و خوب است. نگران نباشید، چرا که زندگی تان وارد مرحله تازه و رضایت بخشی خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yj6lj