شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/06 09:26
پرسپولیس| برانکو
کد خبر: 128191

احتمال حضور برانکو در پرسپولیس قوت گرفت| پاسخ سرمربی کروات به سوالات خبرنگاران چه بود؟

برانکو پس از پایان همکاری با تیم عمان به پیشنهاد پرسپولیس و جلسه‌ای که با مدیران این باشگاه داشت واکنش نشان داد.

به گزارش رصدورزشی، پس از استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری تیم پرسپولیس گزینه های مختلفی به عنوان جایگزین وی اعلام شدند. یکی از گزینه های سرمربیگری پرسپولیس برانکو بود که مذاکرات با او به سرانجام مشخصی نرسید. اگرچه پرسش ها درباره حضور احتمالی برانکو در پرسپولیس همچنان ادامه دارد.

تیم ملی فوتبال عمان نتوانست در جام ملت‌های آسیا با هدایت برانکو عملکرد خوبی از خود نشان داد و جواز صعود به دور بعد این رقابت‌ها را به دست آورد.

برانکو در گفت‌وگویی که با خبرنگار ابوظبی الریاضیه داشت، درباره عملکرد تیمش گفت: من روزهای خوبی را در عمان تجربه کردم. چهار سال در عمان بودم و نتایج تیم خوب بود و شاهد پیشرفت در تیم بودیم.

او درباره این سوال که چه کسی مقصر ناکامی عمان بود؟ گفت: نمی‌توان گفت که چه کسی مقصر اصلی است. یک تیم در زمان بردن و در زمان باخت یک تیم است و همه بازیکنان و کادر  فنی در هر دو حالت مسئول هستند. ما عملکرد خوبی در جام ملت‌های آسیا داشتیم و دیدید که در بازی پایانی هم فرصت‌های زیادی را خلق کردیم و روی یک اشتباه دروازه ما باز شد. از همه بازیکنان تشکر می‌کنم. عمان بازیکنان خوب، پرتلاش و جنگنده‌ای دارد اما به نظرم ضعیف‌ترین لیگ آسیا را دارد و این دلیل اصلی ناکامی بود.

برانکو درباره قطع همکاری با فدراسیون فوتبال عمان و آیا  این که به او خبری درباره قطع همکاری دادند یا نه؟ گفت: موضوع تمدید قرارداد باید قبل از جام ملت‌های آسیا صورت گیرد که این اتفاق رخ نداد و ما هم برای قطع همکاری به توافق رسیدیم اما بعد از بازی با قرقیزستان چیزی به من نگفتند و این من را متعجب نکرد.

او درباره نشست با باشگاه پرسپولیس گفت: این یک دیدار دوستانه بود. من ۱۰ سال در ایران چه در تیم ملی و چه در پرسپولیس کار کرده‌ام و خاطرات خوبی از ایران دارم. دوستان زیادی در ایران دارم و عملکرد خوبی هم در این کشور کسب کرده‌ام. نشستی دوستانه با باشگاه پرسپولیس داشتم و آن‌ها دوستان من بود. سوالاتی بود که جواب داده شد. من به آن‌ها گفتم که فعلا نمی‌توانم درباره پیشنهاد آن‌ها صحبت کنم چرا که اولویت من جام ملت‌های آسیا است و بعد درباره پیشنهاد دیگر صحبت می‌کنم.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا اکنون که جام ملت‌های آسیا برای او و عمان به پایان رسیده است راهی پرسپولیس می‌شود؟ این‌گونه جواب داد: سوال سختی است اما من از آن‌ها تشکر کردم و پیش‌بینی می‌کنم که سرمربی جدید پیدا کنند. من خوشحالم که پیشنهادهایی دارم و این نشان می‌دهد که عملکرد خوبی داشته‌ام.

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vv79j