دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/11 12:44
کد خبر: 5791

با تغییر تاکتیک پیروز شدیم

مربی تراکتور می‌گوید که تیمش با استفاده از نکاتی که الهامی به نیمکت رسانده توانسته در نیمه دوم پیروز شود.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ایسنا: علیرضا پژمان دستیار ساکت الهامی که به دلیل محرومیت سرمربی این تیم در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن حاضر شده بود، در ابتدای این نشست اظهار کرد: این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم. از بازیکنانم ممنونم که تلاش زیادی برای این پیروزی کردند. حریف برای یک امتیاز آمده بود و ۱۰ نفره دفاع می‌کرد.

 

وی ادامه داد: به دلیل بسته بودن بازی حریف، نیمه دوم از کناره‌ها به سمت دروازه ذوب‌آهن حمله‌ور شدیم و رو به سانتر از جناحین آوردیم که توانستیم موفق باشیم. همچنین زمین بازی هم مناسب نبود و ما به نوعی مجبور شدیم رو به توپ‌های هوایی بیاوریم اما خوشحالیم که این تغییر تاکتیک موثر بود. بازیکنان جدید هم به خوبی توانستند خودشان را نشان دهند و آن چه در تمرینات به آن‌ها گفته بودیم را به خوبی اجرا کردند. به بازیکنانم گفته بودم که نزدیک دروازه به حریف خطا ندهند زیرا ذوب‌آهن روی توپ‌های هوایی خوب بود و ما این را می دانستیم و حتی گل این تیم هم طبق همین تاکتیک به ثمر رسید.

 

پژمان درباره کیفیت فنی بازی گفت: اوکاچا روی کیفیت بازی ما تاثیرگذار بود؛ البته در نیمه دوم ما او را آزادتر کردیم تا بتوانیم از همه قابلیت‌های او استفاده کنیم. جای رضا اسدی در تیم خالی بود و بازیکنان توانستند وظایف او ا انجام دهند. هواداران در کیفیت بازی ما تاثیر دارند و حمایت آن‌ها یکی از دلایل پیروزی ما برابر حریف بود.

او در خصوص مصدومیت مظاهری گفت: نیمه اول مظاهری ناخن پایش ضربه خورد و در دقایق آخر بازی نسبت به این موضوع ترس داشت. او مصدومیت جدی ندارد.

مربی تراکتور در خصوص ناراحتی تیموری از تعویضش گفت: ناراحتی بازیکن از تعویض طبیعی است و وقتی بداند این تصمیم سرمربی به نفع تیم است و جزو تغییرات تاکتیکی به حساب می‌آید، این نکته را درک می‌کند؛ این را هم بگویم که بازیکن باید تحت اوامر سرمربی تیم باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vm5j4