یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 05 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/27 15:30
پرسپولیس | پیکان
کد خبر: 122943

نتیجه بازی پرسپولیس و پیکان + خلاصه بازی

تیم پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر مقابل پیکان به پیروزی رسید و صدرنشین شد.

به گزارش رصد ورزشی : تیم پرسپولیس امروز در دیداری معوقه از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین به مصاف پیکان رفت و درنهایت با نتیجه ۱-۲ به پیروزی رسید.

یحیی گل‌محمدی باتوجه مصدومان زیاد ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت را به ترتیب زیر به میدان فرستاد:

 علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش زاهدی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی، میلاد سورگی و محمد عمری.

رسول خطیبی نیز برای این دیدار از نفرات زیر برای مصاف با پرسپولیس استفاده کرد:

محمد ناصری، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، امیر طاهر، جواد آزاده، امیرحسین صدقی، منصور باقری، مجتبی حق‌دوست، علی‌اکبر رنجبر، سامان نریمان‌جها

پرسپولیس در نیمه نخست بازی را هجومی آغاز کرد و صاحب کرنر شد که ارسال سروش رفیعی و ضربه بازیکنان پرسپولیس در آستانه ورود به دروازه با واکنش تماشایی محمد ناصری تبدیل به گل نشد اما شاگردان گل‌محمدی باز هم صاحب کرنر شدند.

سروش رفیعی باز هم پشت توپ ایستاد و ارسال دقیق هافبک سرخ‌ها زاهدی را در موقعیت گل قرار داد و این مهاجم با پروازی بلند و ضربه سر دروازه پیکان را در دقیقه ۱۳ باز کرد تا پرسپولیس خیلی زود به گل اول برسد.

محمد عمری  چند دقیقه بعد می‌توانست پرسپولیس را با یک شوت از پشت محوطه جریمه به گل دوم برساند که شوت این بازیکن با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

تیم پیکان برای زدن گل تساوی جلو کشید و این بار شاگردان خطیبی به کرنر رسیدند و ضربه سر بازیکنان پیکان در آستانه ورود به دروازه پرسپولیس به تیرک دروازه برخورد کرد.

بازی که از سرعت قابل قبولی برخوردار بود تیم پرسپولیس روی یک رفت و برگشت در محوطه جریمه توسط شهاب زاهدی در موقعیت گل قرار گرفت. پاس رو به عقب زاهدی برای سعید صادقی و شوت این بازیکن از بین مدافعان پیکان در آستانه ورود به دروازه به تیرک دروازه پیکان برخورد کرد تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر در نیمه نخست به اتمام برسد. 

در آغاز نیمه دوم تیم پیکان توسط حامد پاکدل در دقیقه ۴۶ در میان غفلت مداعفان پرسپولیس بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه حملات پرسپولیسی‌ها برای زدن گل برتری بیشتر شد و شهاب زاهدی روی پاس رفیعی در پشت مدافعان پیکان در موقعیت گل قرار گرفت و با ضربه‌ای دقیق گل دوم را به ثمر رساند.

سروش رفیعی که ستاره پرسپولیس در این مسابقه بود در دقیقه ۸۰ با خطای مدافعان پیکان در محوطه جریمه متوقف شد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد و زاهدی پشت توپ ایستاد و سومین گل خودش را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

در ادامه بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا شاگردان یحیی گل‌محمدی با ۱۵ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.  

ن و مهرداد بایرامی.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vgem6