جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/29 14:08
رپورتاژ
کد خبر: 127516

راهنمای کامل دریافت کد تخفیف از دیجی کلاب

امتیازهای دیجی کلاب را چطور به کد تخفیف تبدیل کنیم؟ راه دریافت تخفیف تا سقف 100 درصد از دیجی کلاب دیجی کالا چیست؟ + روش‌های کسب امتیاز یا دیجی کوین

دیجی کالا یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های خرید آنلاین محسوب می‌شود که محصولات بسیار متنوعی را با قیمت‌های مناسب به کاربران عرضه می‌کند و شاید شما هم تجربه خرید کالا از میان تخفیفات دیجی کالا را داشته باشید. این پلتفرم در سال 1385 بنیان‌گذاری شد و در حال حاضر روزانه حدود 5 میلیون نفر بازدیدکننده دارد. تیم دیجی کالا در تلاش است که بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد. دیجی کلاب، جزء مهم‌ترین و جدیدترین امکاناتی است که دیجی کالا به کاربرانش عرضه می‌کند. این سرویس با وجود تخفیف‌های متنوع و جذاب، یکی از موفقیت‌های تیم دیجی کالا در راستای جلب رضایت مشتریان محسوب می‌شود.

دیجی کلاب چیست؟

دیجی کلاب یک باشگاه مخصوص مشتریان دیجی کالا است که با ارائه کد تخفیف‌های متنوع، به کاربران امکان تجربه خرید با هزینه کمتر می‌دهد. کافی است در سایت دیجی کالا ثبت نام کنید تا بتوانید با انجام فعالیت‌های مختلف، از امتیازهای دیجی کلاب بهره‌مند شوید. علاوه بر کدهای تخفیفی مثل تخفیف دیجی پلاس یک ماهه، دیجی کلاب به‌طور دوره‌ای قرعه‌کشی‌هایی را با جوایز ارزنده انجام می‌دهد؛ در این رویدادها بالا بودن امتیازها شانس برنده شدن کاربران را افزایش خواهد داد.

چطور در دیجی کلاب امتیاز بگیریم؟

دریافت امتیاز از دیجی کلاب کار بسیار آسانی است. در واقع تیم دیجی کالا شرایطی را فراهم کرده که تمام مشتریان بتوانند با توجه به شرایطی که دارند، از راه‌های مختلف امتیاز جمع کنند. با کسب و جمع‌آوری این امتیازها می‌توان از جوایزی مثل دریافت جدیدترین کد تخفیف دیجی جت استفاده کرد. به این ترتیب همه می‌توانند به نسبت امتیاز خود از هدیه‌های مختلف دیجی کلاب بهره‌مند شوند.

باشگاه مشتریان دیجی کالا

دریافت امتیاز دیجی کلاب با خرید کردن از دیجی کالا

شما می‌توانید به‌راحتی و تنها با خرید ملزومات خود، در دیجی کلاب امتیاز دریافت کنید. دیجی کلاب به ازای هر 10 هزار تومان خرید از دیجی ‌کالا، 1 امتیاز یا سکه یا دیجی کوین به شما هدیه می‌دهد. البته دقت کنید که سقف امتیازهای دریافتی از هر خرید 150 سکه است. شما می‌توانید با نظردهی پس از خرید محصول، امتیاز بیشتری نیز به دست بیاورید. سقف امتیازهایی که از ثبت نظرات به دست می‌آید در طی یک سال 240 سکه است.

دعوت از دوستان و دریافت امتیاز دیجی کلاب

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه حساب کاربری خود، کد تخفیفی که به دعوت از دوستان مربوط است را مشاهده و آن را برای اطرافیان خود بفرستید. پس از قطعی شدن خرید و گذشت یک هفته از اولین خرید دوست دعوت‌ شده توسط شما، 20 امتیاز دیجی کلاب به شما تعلق می‌گیرد. سقف امتیاز دعوت از دوستان در هر سال 5000 امتیاز تعیین شده است.

دریافت امتیاز دیجی کلاب با انجام ماموریت‌ها

در بخشی از صفحه دیجی کلاب، فضایی به ماموریت‌ها اختصاص داده شده است. در این بخش تیم دیجی کالا، کارهایی جزئی و ساده را برای کاربران در نظر می‌گیرد؛ با انجام هر یک از این کارها می‌توان به امتیاز مشخصی دست پیدا کرد. با ورود به بخش ماموریت شما می‌توانید روزانه بدون هیچ فعالیت اضافه‌ای، از دیجی کلاب امتیاز دریافت کنید. این امتیازها در سه روز اول به ازای هر روز 1 سکه است و از روز چهارم به بعد میزان امتیازات افزایش می‌یابد.

امتیاز دیجی کلاب

سایر ماموریت‌های موجود برای کسب امتیاز شامل ثبت اولین خرید، نصب اپلیکیشن، بیش از سه خرید در ماه، خرید و تمدید اشتراک دیجی پلاس می‌شود. برخی از این ماموریت‌ها به شکل محدود و گذرا قابل دسترسی هستند و برخی دیگر به شکل دائمی در مسیر کسب امتیاز می‌توانند به شما کمک کنند.

دریافت امتیاز از طریق گیم نت دیجی کالا

اگر اهل بازی‌های آنلاین هستید، می‌توانید با استفاده از این طرح دیجی کلاب، بازی و در ازای آن جایزه دریافت کنید. گیم نت آنلاین دیجی کالا فضاییست که برای سرگرم شدن و حمایت از مخاطب طراحی شده است. برای دسترسی به این فضا می‌توانید پس از ورود به اپلیکیشن یا سایت دیجی کالا، به بخش گیم نت مراجعه کنید و با بازی کردن امتیاز جمع کنید.

بازی‌های گیم نت دیجی کلاب برای کسب امتیاز

بازی‌های موجود در بخش گیم نت دیجی کلا به شیوه‌های جذاب و متنوعی طراحی شده‌اند تا هر کاربری مطابق سلیقه خود بتواند از آن‌ها لذت ببرد. بازی‌های بخش گیم نت به دو قسمت رایگان و غیر رایگان تقسیم می‌شوند. همه افراد می‌توانند از بازی‌های رایگان استفاده کنند، اما بازی‌های غیررایگان نیازمند سطح مشخصی از امتیاز هستند. به طور کلی بازی‌های موجود در دیجی کلاب در دسته‌بندی‌های زیر قرار می‌گیرند:

  • بازی‌های جدید: تیم دیجی کالا به طور دائم در حال بروزسانی بازی‌ها و اضافه کردن بازی‌های جدید است. در این بخش شما می‌توانید جدیدترین بازی‌ها را مشاهده کنید. همچنین این بخش بازی‌هایی که شما تا کنون در آن شرکت نکرده‌اید را نیز شامل می‌شود.
  • بازی‌های اخیر: این بخش برای دسترسی راحت‌تر کاربران به بازی‌های محبوبشان طراحی شده است. اگر بیش از یک بار وارد یک بازی شوید، سایت دیجی کالا آن بازی را به‌طور خودکار به بخش بازی‌های اخیر اضافه می‌کند.
  • بازی‌هایی با محدودیت زمانی: بازی‌های این دسته محدودیت زمان دارند و فقط برای مدت محدودی در دسترس هستند.
  • بازی‌های آخر هفته: تیم دیجی کالا بازی‌های آنلاینی را مخصوص آخر هفته‌ها طراحی کرده است که در روزهای عادی نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

گیم نت دیجی کالا

خرج کردن امتیازهای دیجی کلاب

با استفاده از امتیازهای جمع شده در قسمت ذخیره دیجی کلاب، می‌توان از جوایز مختلفی بهره‌مند شد. در حال حاضر شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، با خرج امتیازهای موجود از سه گزینه کد تخفیف، خرید کالا و قرعه‌کشی استفاده کنید.

دریافت کد تخفیف با خرج امتیازهای دیجی کلاب

در این قسمت می‌توانید در ازای پرداخت امتیازهای خود، کد تخفیفی برای خرید از دیجی ‌کالا و برندهای معتبر موجود در آن دریافت کنید. البته باید دقت کنید که کدهای تخفیف و برندهای موجود در تخفیف دیجی کلاب به‌صورت دوره‌ای دچار تغییر می‌شوند. شما می‌توانید برای دریافت جدیدترین کدهای تخفیف به سایت موپُن (www.mopon.ir) مراجعه کنید. کد تخفیف دیجی استایل که شامل برندهای مختلف است و کد تخفیف خرید قهوه باکیفیت از بن مانو، محبوب‌ترین انتخاب‌های اخیر میان کاربران دیجی کلاب بوده‌اند.

خرید کالا با استفاده از امتیازهای دیجی کلاب

با استفاده از این آپشن طیف گسترده‌ای از کالاهایی با تخفیف ویژه برای شما به نمایش در می‌آید. این کالاها در زمان کوتاهی به‌روزرسانی می‌شوند. جالب است بدانید که برخی از این کالاها را می‌توانید حتی با 100 درصد تخفیف دریافت کنید.

شرکت در قرعه‌کشی با استفاده از امتیازهای دیجی کلاب

دیجی کلاب در پایان هر فصل یک قرعه‌کشی بزرگ با جوایز ارزنده برگزار می‌کند. برای شرکت در این قرعه‌کشی و خرید بلیط آن تنها باید 10 امتیاز دیجی ‌کلاب را خرج کنید. البته می‌توانید با خرید بلیط‌های بیشتر، شانس بیشتری در برنده شدن جوایز جذاب این قرعه‌کشی‌ها به دست بیاورید.

قرعه‌کشی دیجی کلاب

کلام آخر

این روزها دیجی کالا به یک پلتفرم محبوب برای خرید مجازی تبدیل شده است و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین خاورمیانه شناخته می‌شود. تیم دیجی کالا دائما در حال تلاش است که امکانات قابل توجهی را در اختیار کاربرانش قرار دهد. دیجی کلاب یکی از بهترین زیر مجموعه‌های دیجی کالا است که کاربران از طریق آن می‌توانند امتیاز جمع کنند و انواع کد تخفیف برای خریدهایشان یا جوایز ارزنده به دست بیاورند. دریافت امتیاز در دیجی کلاب از طریق راه‌های ساده‌ای مثل خرید کردن، انجام ماموریت‌ها و شرکت در گیم نت دیجی کالا مقدور است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pp8p6