سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/26 10:38
سرگرمی | پوتین
کد خبر: 127164

رهبران قدرتمند جهان واقعا بدل دارند؟ | نگاهی به بدل های برخی رهبران جهان از پوتین تا استالین+ عکس

استفاده از بدل توسط رهبران قدرتمند جهان یک روش قدیمی است که عموماً برای جلوگیری از خطر ترور، گیج کردن دشمن و حتی به دست دادن تصویری از سلامت فیزیکی آن‌ها به کار می‌گیرد.

به گزارش رصدورزشی، فشار‌های رهبری در زمان جنگ، بر رهبران روسیه و بلاروس تاثیر می‌گذارد. شایعاتی مبنی بر ابتلای پوتین به بیماری‌های متعدد از جمله پارکینسون و سرطان وجود دارد. گفته می‌شود که پوتین هر جا که می‌رود تیمی از پزشکان او را همراهی می‌کنند. هم چنین، گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده مبنی بر آن که "الکساندر لوکاشنکو" رئیس جمهور بلاروس نیز بیمار است چرا که برخلاف سالیان گذشته که در مراسم سالانه روز ملی پرچم و نشان ملی در تاریخ ۱۴ مه، سخنرانی نکرد. ادعا‌هایی وجود دارند مبنی بر آن که کرملین از فیلم‌های ضبط شده پوتین استفاده می‌کند؛ که این تصور را ایجاد می‌کند که او در حال کار است در حالی که واقعا ناتوان می‌باشد. هم چنین ادعا‌هایی وجود دارد مبنی بر این که پوتین از مجموعه‌ای از بدل‌ها برای شرکت در رویداد‌ها و مراسم مختلف به جای خود استفاده می‌کند.

استفاده از بدل توسط رهبران قدرتمند جهان یک روش قدیمی است که عموماً برای جلوگیری از خطر ترور، گیج کردن دشمن و حتی به دست دادن تصویری از سلامت فیزیکی آن‌ها به کار می‌گیرد. از زمان حمله ولادیمیر پوتین به خاک اوکراین و با انتشار شایعات پیرامون زوال سلامت او، نظریه‌ها درباره ظاهر شدن بدل او جلوی دوربین‌ها بالا گرفته است. ژنرال کایرلو بودانوف، رئیس اطلاعات نظامی اوکراین ادعا می‌کند که پوتین واقعی از ژوئن گذشته دیده نشده است. او در ماه آگوست ۲۰۲۲ ادعا کرد قد و گوش‌های پوتین در آخرین تصاویر او تغییر کرده است.

آنتون گراشچنکو، از مقامات رسمی کی‌یف سه تصویر از پوتین منتشر کرد و با برجسته کردن چانه او در این عکس‌ها این سوال را مطرح کرد که آیا این‌ها متعلق به یک نفرند؟ 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pp6za