چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/25 10:45
پرسپولیس | برانکو
کد خبر: 127040

اولین واکنش رسمی پروفسور به پیشنهاد پرسپولیس | برانکو به پرسپولیس برمی‌گردد؟

برانکو درباره احتمال حضورش در پرسپولیس و شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش رصدورزشی، برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ بود. او تیم فوتبال امید ایران را در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ قهرمان کرد. بهترین رتبه ایران در رده‌بندی فیفا، در ماه ژوئیه سال ۲۰۰۵، و در حالی که تیم ملی با هدایت برانکو در یک بازی مانده به پایان رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۰۶ صعود خود به این مسابقات را قطعی کرده بود، کسب شد. در این رده‌بندی تیم ملی ایران با قرار گرفتن در رده پانزدهم فیفا بهترین رنکینگ تاریخ فوتبال ایران را به دست آورد. سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران را در آن زمان، برانکو ایوانکوویچ بر عهده داشت. اخیرا پس از استعفای یحیی گل محمدی موضوع بازگشت برانکو به ایران و پرسپولیس دوباره مطرح شد.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم‌ ملی فوتبال عمان امروز(دوشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با عربستان در چارچوب مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا درباره آینده‌اش پس از این جام و احتمال حضورش در پرسپولیس اظهار کرد: الان زمان خوبی برای جواب دادن به این سوال نیست چرا که فردا با عربستان بازی داریم. این اتفاق طبیعی است که پیشنهاداتی وجود داشته باشد. نباید به چیز دیگری جز بازی با عربستان فکر کنم اما درباره بعد از جام ملت‌ها باید بگویم که هیچ‌کس نمی‌داند چه اتفاقی رخ خواهد داد.

او در ادامه درباره شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌ها گفت: باید ببینیم بازی‌ها چطور پیش می‌رود. هم ایران و هم ژاپن بازیکنان خوبی در اختیار دارند و شانس‌شان برای قهرمانی در جام ملت‌ها بالاست. البته همان‌طور که دیروز دیدید، فوتبال ممکن است مانند بازی ژاپن و ویتنام پیش برود و بازی آسانی نباشد. هر دو تیم به علاوه کره جنوبی و عربستان بازیکنان خوبی در اختیار دارند و شانس قهرمانی برای همه این تیم‌ها وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pp6nd