یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403 - 12 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/16 07:37
نسیم ادبی
کد خبر: 38140

نسیم ادبی عزادار شد | تسلیت نسیم ادبی به سینما

نسیم ادبی با درگذشت کارگردان معروف عزادار شد

نسیم ادبی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است نسیم ادبی در آخرین اثر کیومرث پوراحمد ایفای نقش کرده است نسیم ادبی با درگذشت این کارگردان پست جدیدی منتشر کرد نسیم ادبی از بازیگرانی است که با کارگردانان بزرگی همکاری کرده است .

نسیم ادبی که در آخرین ساخته زنده‌یاد کیومرث پوراحمد نقش‌آفرینی کرده است، گفت: از این خبر شوکه‌ام. او همیشه عاشقانه کار می‌کرد. افسوس که یک انسان بزرگ در عرصه فرهنگ و هنر را از دست دادیم...

نسیم ادبی اظهار داشت: از شنیدن این خبر شوکه‌ام! او همیشه عاشقانه کار می‌کرد و پشت صحنه بسیار با بازیگران و همه عوامل صحبت می‌کرد و با همه رفیق بود. همواره سرحال و باانگیزه سر صحنه می‌آمد و همزمان با فیلمسازی‌اش دغدغه‌های اجتماعی و مردم جامعه خود را داشت و خود را همیشه جزئی از آن‌ها می‌دانست و همیشه با نگاهی انسانی فیلم می‌ساخت.

بازیگر فیلم سینمایی «پرونده باز است» آخرین ساخته پوراحمد بیان کرد: ما یک انسان بزرگ در عرصه فرهنگ و هنر را از دست دادیم.

او با ناراحتی و بغض اظهار کرد: ما همین چند روز گذشته برای صداگذاری آخرین ساخته ایشان باهم دیگر صحبت و دیدار داشتیم.

این بازیگر که سخنان پایانی‌اش همراه با اشک و اندوه همراه بود، درباره‌ی کیومرث پوراحمد گفت: او و فیلمسازان شریف و دغدغه‌مندی مانند آقای پوراحمد که مسیر و کار حرفه‌ای را به خوبی بلد بودند و با مطالعه و دانش فراوان به سراغ ساخت فیلم می‌رفتند، برای سینما و فرهنگ کشور که یک نعمت گران‌بها بودند


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9z86