جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/21 05:00
سامانه یکپارچه خودرو
کد خبر: 40888

50 درصد متقاضیان در سامانه یکپارچه خودرو انصراف دادند+ جزییات

مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: تعدادی از افرادی که در مرحله نخست فروش خودرو در سامانه یکپارچه شرکت کرده‌اند با توجه به فراخوان شرکت‌های خودروساز اقدام به پرداخت وجه خودرو نکرده‌اند.

سامانه یکپارچه خودرو به عنوان یک سیستم پیشرفته و مبتنی بر فناوری‌های نوین، در ایجاد کارآیی و بهبود عملکرد خودروها و همچنین بهینه سازی هزینه‌های مربوط به آن‌ها نقش بسیار مهمی دارد. با استفاده از سامانه یکپارچه خودرو ، شرکت‌های تولید کننده خودروها قادر خواهند بود تا به صورت مستقیم با مشتریان خود تعامل داشته باشند و همچنین به مشتریان خود خدمات پس از فروش بهتری ارائه دهند.علاوه بر این، با استفاده از سامانه یکپارچه خودرو، می‌توان به صورت دقیق و به موقع اطلاعاتی را در مورد عملکرد خودروها جمع‌آوری کرد و با تحلیل این اطلاعات، بهبود عملکرد و کاهش هزینه‌ها را به راحتی مدیریت کرد. به طور مثال، با استفاده از اطلاعات جمع‌آوری شده درباره رانندگی و سبک رانندگی، می‌توان به بهینه سازی مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا کمک کرد.به طور کلی، سامانه یکپارچه خودرو با ارائه امکاناتی مانند نظارت بر موقعیت جغرافیایی، تحلیل داده‌ها، ردیابی و مانیتورینگ وضعیت خودروها و... به شرکت‌های تولید کننده خودروها کمک می‌کند تا عملکرد خودروها را بهبود بخشند، هزینه‌های خودروهای مشتریان را کاهش دهند و رضایت مشتریان را بالا ببرند.برای اطلاع بیشتر ازسامانه یکپارچه خودرو مطلب زیر را بخوانید.

 

براساس زمان بندی اعلام شده در سامانه یکپارچه فروش خودرو اطلاعات ثبت نامی متقاضیانی که تا 10 خردادماه اولویت‌های خودرویی خود در مرحله دوم فروش یکپارچه را انتخاب کرده‌اند، بررسی شده و قرعه‌کشی فروش خودروهای داخلی و مونتاژی صورت گرفته است.

بر همین اساس با توجه به انجام قرعه‌کشی نتایج اولویت بندی و موعد تحویل محصولات در سامانه یکپارچه 24 خردادماه اعلام خواهد شد.

مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودرو در همین ارتباط به خبرنگار تسنیم، گفت: قرعه‌کشی روز گذشته انجام شد و مطابق برنامه ریزی‌ها 24 آذرماه نتایج اولویت‌بندی و موعد تحویل محصولات  اعلام می شود.

وی گفت: تعدادی از افرادی که که در مرحله نخست فروش خودرو در سامانه یکپارچه شرکت کرده‌اند با توجه به فراخوان شرکت‌های خودروساز اقدام به پرداخت وجه خودرو نکرده‌اند که همین امر باعث خالی شدن ظرفیت‌ها شده است.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو افزود: درمحصولات داخلی عدم واریز وجه از سوی متقاضیان 20 درصد و در خودروهای مونتاژی این آمار به بیش از 50 درصد رسیده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9xqo